Apie naudojamą judėjimo/regos/klausos techninės pagalbos priemonę bei asmenų aptarnavimo kokybę Vilniaus skyriuje

 

 

TECHNINĖS PAGALBOS NEĮGALIESIEMS CENTRO

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS (toliau - Centras)

 

ANKETA

 

Apie naudojamĄ JUDĖJIMO/regos/klausos TECHNINĖS PAGALBOS PRIEMONĘ bei  

asmenŲ aptarnavimo kokybę

 

Norėdami pagerinti asmenų aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis bei asmenų aptarnavimo kokybę, maloniai prašome Jus atsakyti į žemiau pateiktus klausimus apie techninės pagalbos priemonę, kuria jūs naudojatės bei Jūsų aprantavimą. Tinkamus atsakymų variantus pažymėkite arba įrašykite savo atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame Jums už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia priemone šiuo metu naudojatės(pavadinimas)? ✪

Koks šios priemonės modelis ar tipas?

Kiek metų naudojate priemonę?

Kokie judėjimo priemonės privalumai?

Kokie kiti judėjimo priemonės privalumai?

Kokie regos priemonės privalumai:

Kokie kiti regos priemonės privalumai?

Kokie klausos priemonės privalumai?

Kokie kiti klausos priemonės privalumai?

Kokie judėjimo priemonės trūkumai?

Kokie kiti judėjimo priemonės trūkumai?

Kokie regos priemonės trūkumai?

Kokie kiti regos priemonės trūkumai?

Kokie klausos priemonės trūkumai?

Kokie kiti klausos priemonės trūkumai?

Įvertinkite priemonę (-es) dešimties balų sistemoje (10-puiku, ...1- labai blogai).

Kokias priemones dar naudojate?

Kokios kitos priemonės iš Centro siūlomų įsigyti Jums dar reikalingos?

Kokias priemones siūlytumėte Centrui pirkti?

Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai dėl priemonių tobulinimo:

Ar kreipėtės dėl judėjimo priemonės remonto?

Kokia įmonė suteikė remonto paslaugas? Įmonės pavadinimas.

Ar tenkino remonto įmonės suteiktų paslaugų kokybė?

Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai dėl judėjimo priemonių remonto paslaugų:

Į kurį iš Centro skyrių Jūs kreipėtės?

Ar dažnai tenka kreiptis į Centro skyrių?

Kokia Jūsų kreipiamosi į Centrą priežastis?

Kokios kitos Jūsų kreipimosi į Centrą priežastys?

Informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas dažniausiai ieškote:

Kur dar ieškote informacijos apie Centro veiklą bei jo teikiamas paslaugas?

Ar centro skyriaus asmenų aptarnavimo laikas Jums yra patogus?

Kokiu būdu pateikėte dokumentus?

Kokiu kitu būdu pateikėte dokumentus?

Kokia paslauga Jums buvo suteikta?

Ar buvote apmokytas naudotis priemone?

Kokia dar kita paslauga Jums buvo suteikta?

Kaip vertinate Jums suteiktas paslaugas?

Kaip dar kitaip vertinate Jums suteiktas paslaugas?

Ar Jums pakanka informacijos apie Centro teikiamas paslaugas, apie reikalingų dokumentų pateikimą?

Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?

Ar Jus aptarnavęs darbuotojas buvo mandagus ir paslaugus?

Kai kreipėtės į Centro darbuotojus, kaip dažnai susiduriate su šiomis aptarnavimo problemomis:

NuolatDažnaiKartaisRetaiNiekada
Abejingumas, nenoras spręsti klausimo
Neišsamiai suteikiama informacija
Greitai ir efektyviai išspręstas rūpimas klausimas
Išsamiai suteikta informacija

Jūsų pageidavimai ir pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę:

Užsienio šalyse, asmenys gaunantys technines priemones, padengia simbolinę dalį išlaidų. Taip yra ugdomas žmonių sąmoningumas, priemonės labiau tausojamos, nėra eilių, pasiekiama aukštesnė aptarnavimo kokybė, teikiama daugiau papildomų paslaugų. Ar sutiktumėte Jūs simboliškai finansiškai prisidėti prie priemonės įsigijimo, parodant savo sąmoningumą ir gaunant aukštesnio lygio aptarnavimą?

Kokią dalį priemonės įsigijimo išlaidų sutiktumėte padengti?

Jūsų amžius:

Lytis

Anketos užpildymo data