Apie gyventojų aptarnavimo kokybę Akmenės rajono savivaldybėje

Siekdami išsiaiškinti gyventojų poreikius ir užtikrinti kuo aukštesnę aptarnavimo kokybę, maloniai prašome pareikšti savo nuomonę mums rūpimais klausimais. Dalyvaudami apklausoje užtruksite tik kelias minutes, Jūs padėsite mums tobulėti, gerinti gyventojų aptarnavimą greičiau ir efektyviau teikiant paslaugas. Apklausos rezultatai bus paskelbti Savivaldybės interneto svetainėje ir Facebook.

Apklausa vykdoma 2022 m. kovo 16  – kovo 31 d.

Anketa neprieinama

1. Kokia Jūsų nuomonė apie suteiktas paslaugas Akmenės rajono savivaldybėje atvykus tiesiogiai, telefonu ar elektroniniu paštu? Kiekvienam teiginiui pasirinkite Jums tinkamiausią variantą:

2. Kokios Jus aptarnaujančio darbuotojo savybės, Jūsų nuomone, yra svarbiausios? Kiekvienam teiginiui pasirinkite Jums tinkamiausią variantą:

3. Kaip Jūs vertinate asmenų aptarnavimo kokybę Akmenės rajono savivaldybėje?

4. Prašytume nurodyti Jūsų vertinimo priežastis:

  1. Didžioji dalis gal apie 70 proc, o administracija net 100 proc., arogantiški. pateikti atsakymai lakoniški, biurokratiški.
  2. Grizus is uzsienio turejau prisiregistruoti savivaldybeje ir susiduriau su labai neprofisionalia darbuotoja. Tonas, nemalonus bendravimas, susirukusi. Turetume atkreipti demesi i savo darbuotoju elgesi su klientu, nes po tokio vizito visiskai nebesinori kreiptis i savivaldybe del kitu reikalu.
  3. Blogas bendravimas, visi nepatenkinti, surūgę
  4. Gerai
  5. .
  6. Pateiktuose atsakymuose paviršutiniškai gilinamasi į klausimų esmę, pasikliaujama tik formaliu atsakymu
  7. Viskas patiko
  8. .
  9. Viresni specialistai per ilgai dirba savo pareigose,nes nesiskaito su klientais jų norai neįdomus.
  10. Labai ilgai tenka laukti sprendimo, nes specialistai patys negali priimti sprendimo.
…Daugiau…

5. Jūsų pastebėjimai, pasiūlymai apie galimybes tobulinti Savivaldybės darbuotojų bendravimą su interesantais (įrašykite):

  1. Daugiau dėmesio valdymo aparatui skirti į bendravimo kultūrą.
  2. Grizus is uzsienio turejau prisiregistruoti savivaldybeje ir susiduriau su labai neprofisionalia darbuotoja. Tonas, nemalonus bendravimas, susiraukusi, pradejo su manimi gincytis. Turetumete atkreipti demesi i savo darbuotoju elgesi su klientu, nes po tokio vizito visiskai nebesinori kreiptis i savivaldybe del kitu reikalu.
  3. Daug dirbančiujų yra darbui neatsidavę, atrodo toks jausmas, kad atėję pasikonsulutuoti ar susitvarkyti dokumentus mes juos trukdome. Turi laukti kol atsigers kavos ar aptars su kolegomis naujienas, o tada tik priims ir tai nepatenkintu veidu. Čia aišku nevisi dirbantys žmonės yra ir labai šiltų darbuotojų, kurie sutinka ir išlydi su šypsena.
  4. Viskas gerai
  5. .
  6. Savivaldybė turėtų atsisakyti biurokratinio, formalaus gyventojų problemų sprendimo. vengti propagandinio, pateikiamos informacijos turinio viešoje informacijoje. Labiau koncentruotis į atskirų savivaldybės vietovių gyventojų problematiką, nesuteikiant išskirtinumo Naujosios Akmenės gyventojams.
  7. Socialinis skyrius galetu dazniau atsiliepti i skambucius del kompensaciju
  8. .
  9. Reikia jaunų darbuotojų ir komunikabilių.Ypač seniūnas nežino kiek turi pinigų,nes visąlaik sako jog jų neturi niekam.
  10. Nemandagios, nekultūringos, nedemėsingos.
…Daugiau…

6. Su kokiais sunkumais susiduriate kreipdamiesi paslaugų ar bendraudami su Savivaldybės darbuotojais? Jūsų pasiūlymai:

  1. Dabartiniu metu reikia skambinti, patogiau yra tiesiogiai bendrauti su darbuotoju.
  2. Man viskas gerai
  3. .
  4. Darbuotojai nesugeba be aukščiausių vadovų pritarimo, savarankiškai spręsti gyventojams ir įstaigoms svarbius klausimus. Savivaldybės vadovybei reikėtų atsiakyti atgyvenusio, autoritarinio valdymo .
  5. Covid-19 apribojimai
  6. .
  7. Negali žiemą gatvių,nors reiktų nuvalyti kokį 200m šalia pagrindinės gatvės,nes mat čia sodų keliukas,nesvarbu seniūnui kad tik gatvėje neįgalus,seni,dirbantys mokantis mokesčius į biudžetą žmonės gyvena . .Pradėt dirbti ir rasti pinigų.
  8. Arogancija darbuotojų.
  9. Nemandagios, nekultūringos. Toks jausmas kad ministrės. Arba pas jas namie. O ne valstybinėje įstaigoje.
  10. Taip atrodo viskas kaip ir gerai .turim gera merą kuris rūpinasi mūsų gerovę .
…Daugiau…
Sukurk savo anketą