Apie gyventojų aptarnavimo kokybę Akmenės rajono savivaldybėje

4. Prašytume nurodyti Jūsų vertinimo priežastis:

  1. Didžioji dalis gal apie 70 proc, o administracija net 100 proc., arogantiški. pateikti atsakymai lakoniški, biurokratiški.
  2. Grizus is uzsienio turejau prisiregistruoti savivaldybeje ir susiduriau su labai neprofisionalia darbuotoja. Tonas, nemalonus bendravimas, susirukusi. Turetume atkreipti demesi i savo darbuotoju elgesi su klientu, nes po tokio vizito visiskai nebesinori kreiptis i savivaldybe del kitu reikalu.
  3. Blogas bendravimas, visi nepatenkinti, surūgę
  4. Gerai
  5. .
  6. Pateiktuose atsakymuose paviršutiniškai gilinamasi į klausimų esmę, pasikliaujama tik formaliu atsakymu
  7. Viskas patiko
  8. .
  9. Viresni specialistai per ilgai dirba savo pareigose,nes nesiskaito su klientais jų norai neįdomus.
  10. Labai ilgai tenka laukti sprendimo, nes specialistai patys negali priimti sprendimo.
  11. Kiek kreipiausi, niekada nenusivyliau.
  12. Jau ilgą laiką bendrauju su savivaldybės darbuotojais tvarkant kompensaciją už buto šildymą,karštą vandenį.Visada buvau aptarnauta dalykiškai,mandagiai.Į visus klausimus gavau išsamius atsakymus.
  13. Kai nueini su žinoti apie žmoniu ne prižiūrima šunis.tai rajone atsakingas žmogus atsakė tvarkykite patys
  14. patirtis
  15. Paslaugumas
  16. Asmeninės
  17. Tvarkantis kompensacijas
  18. Skyriaus darbuotojo aptarnavimas buvo dalykiškas, konkretus. Langelyje aptarnavimo kultūra nustebino. Atsainiai, kiek nekultūringai.
  19. Viskas gerai
  20. Svarbiau kava, nei susitrukdyti dėl kažko.
  21. Mandagumo ir pagarbos
  22. Nemandagus bendravimas,bendrauja taip lyg jie yra daug geresni už kitus,net nesisveikina
  23. Nesugeba pateikt informacijos
  24. Kiek teko susidurti visi specialistai kompetetingi, mandagus ir paslaugūs
  25. Labai patenkinta savivaldybės darbu
  26. Kadangi, daugeli klausimu pateikiame el. budu, daugiausiai atsakymu nesulaukiam
  27. Gan dažnai tenka susidurti ir bendrauti su savivaldybės darbuotojais .
  28. Be priežasčių
  29. Atsakymai nėra konkretūs, neaiškūs, surašyti biurokratine kalba. Atsakymai duodami paskutinėmis įstatymo numatyto termino dienomis, nors, pagal atsakymo suformulavimą tai užima kelias minutes.
  30. Niekada nesu turėjusi bendravimo problemų savivaldos institucijose.
  31. Socialinės paramos skyrius, puikūs darbuotojai
  32. Teko nusivilti ne kartą.
  33. Darbuotojos labai malonios, paslaugios ir draugiškos. Visada šypsosi, padeda ir supranta
  34. Buvau maloniai, profesionaliai ir konstruktyviai aptarnautas
  35. Yra kur tobulėti
  36. Lankausi retai, bet visada esu išklausoma.
  37. Problemas sprendė darbuotoja Borusienė
  38. Informacija suteikiama operatyviai ir maloniai
  39. Operatyviai atsako į visus užduodamus klausymus.
  40. Iš ryto didelės eilės prie kabinetų. Po pietų specialisto nerasi jie išgaruoja neverta net eiti.
  41. Patirtis
  42. .
  43. Ne visos bendrauja noriai ir maloniai