Apie gyventojų aptarnavimo kokybę Akmenės rajono savivaldybėje

5. Jūsų pastebėjimai, pasiūlymai apie galimybes tobulinti Savivaldybės darbuotojų bendravimą su interesantais (įrašykite):

  1. Daugiau dėmesio valdymo aparatui skirti į bendravimo kultūrą.
  2. Grizus is uzsienio turejau prisiregistruoti savivaldybeje ir susiduriau su labai neprofisionalia darbuotoja. Tonas, nemalonus bendravimas, susiraukusi, pradejo su manimi gincytis. Turetumete atkreipti demesi i savo darbuotoju elgesi su klientu, nes po tokio vizito visiskai nebesinori kreiptis i savivaldybe del kitu reikalu.
  3. Daug dirbančiujų yra darbui neatsidavę, atrodo toks jausmas, kad atėję pasikonsulutuoti ar susitvarkyti dokumentus mes juos trukdome. Turi laukti kol atsigers kavos ar aptars su kolegomis naujienas, o tada tik priims ir tai nepatenkintu veidu. Čia aišku nevisi dirbantys žmonės yra ir labai šiltų darbuotojų, kurie sutinka ir išlydi su šypsena.
  4. Viskas gerai
  5. .
  6. Savivaldybė turėtų atsisakyti biurokratinio, formalaus gyventojų problemų sprendimo. vengti propagandinio, pateikiamos informacijos turinio viešoje informacijoje. Labiau koncentruotis į atskirų savivaldybės vietovių gyventojų problematiką, nesuteikiant išskirtinumo Naujosios Akmenės gyventojams.
  7. Socialinis skyrius galetu dazniau atsiliepti i skambucius del kompensaciju
  8. .
  9. Reikia jaunų darbuotojų ir komunikabilių.Ypač seniūnas nežino kiek turi pinigų,nes visąlaik sako jog jų neturi niekam.
  10. Nemandagios, nekultūringos, nedemėsingos.
  11. Galėtu daugiau patarti kokias priemones imtis.dėl tvarkos.socialinės darbuotojos galėtu ateiti i namus paklausti kaip tvarkosi socialines seimos ar i gudzių užtenka to nėra .
  12. spręsti problemas
  13. Su praktika ateina tobulejimas
  14. Daugiau etiškumo
  15. Geri
  16. Trūksta rašytinės informacijos. Jei ji yra, nepastebima.
  17. Puikus bendravimas ypač moterų oš žemės skyriaus
  18. Mandagumo
  19. Tiesiog atlikti savo darbą ir daugiau domėtis pagal pareigybes kas vyksta rajone
  20. Visiems nusimesti grubumo kaukes nesvarbu kokias pareigas bedirbtu.
  21. Laikytis griežtai grafiko, nevėluoti
  22. Ir toliau taip dirbti, išklausyti, padėti, patarti.
  23. Rasti sprendimo būdus į visus klasuimus ir visiems interesantams, patinka, nepatinka, užknisa, ir panašiai,tokio skirtymo neturi būti
  24. Kaip tu pats bendrauji, taip ir su tavimi.
  25. Puikus bendravimas
  26. Mažiau nereikalingų kavos pertraukėlių ir asmeninių telefonų pokalbių kai bendrauji su klijentu.
  27. Tenka laukti paslaugų pirmo aukšto vestibiulyje, tad norėtųsi daugiau sėdimų vietų, vandens aparato.
  28. Pašto dėžutė prie durų
  29. Mažiau užsiimti pašaliniais darbais (pvz. : negerti kavos savo darbo valandomis kitų kolegų kabinetuose), būti labiau dėmesingesniems į interesanto poreikius.
  30. Neturiu nuomonės, viskas tenkina.
  31. Kol kas neturiu jokių pastebėjimų,kad reiktų patobulinti darbuotojų bendravimą.
  32. Aptarnavimas galėtų trukti greičiau. Popierių pildymas, kompiuteriai nekrauna, pasiūloma ateitį kitą dieną.
  33. ..
  34. Norėtųsi ,kad kai tvarkausi popierius būtų taip pat malonus bendravimas kaip ir aš su jais , .