Anketa tėvams "Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimas"

Šiuo klausimynu norime išsiaiškinti Jūsų požiūrį apie vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo tendencijas ikimokykliniame  ugdyme  bei nustatyti pasitaikančias problemas.

1. Kiek ir kodėl ikimokyklinio amžiaus vaikams reikalingas pasiekimų ir pažangos vertinimas?

2. Kaip dažnai su grupės pedagogėmis aptariate vaiko pažangos ir pasiekimų vertinimą? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

3. Kokias dokumentavimo formas naudoja pedagogai vertinindami Jūsų vaiko pažangą ir pasiekimus? ? (prašome pažymėti po vieną langelį kiekvienoje eilutėje)

4. Kokias dokumentavimo formas naudoja pedagogai vertinindami Jūsų vaiko pažangą ir pasiekimus? ? (prašome pažymėti po vieną langelį kiekvienoje eilutėje)

5. Kokias informavimo priemones renkasi pedagogai norėdami informuoti Jus apie vaiko ugdymo(si) pasiekimus? (galimi keli atsakymų variantai, pažymėkite Jums tinkančius)

6. Kurios informavimo formos Jums priimtiniausios? (savo nuomonę pagrįskite).

  1. 1.Telefoniniai pokalbiai - Galima aptarti išklausyti pasiklausti 2. Elektroninis paštas - tai kas geriausia tai kai Auklėtojos atsiunčia vaikų nuotraukas ir jų padarytus darbus
  2. Pokalbiai telefonu, aptarimas apie veikla.
  3. Individualūs susitikimai/pokalbiai
  4. Individualūs susitikimai. Nes visa informacija lieka konfidenciali.
  5. Individualūs susitikimai, kurių metu galima būtų aptarti konkrečiai mano vaiko pasiekimus ir problemas, nes bendruose susitikimuose galime pasikalbėti tik apie bendrus reikalus. O pasiūlymas pavartyti vaiko segtuvėlį nelabai padeda įvertinti, kaip jam sekasi.
  6. Facebook grupė
  7. Individuals susitikimai ar telefoninis skambutis/zinute
  8. Individualūs, nes tada galima detaliau informuoti apie vaiką.
  9. Individualūs pokalbiai
  10. Visos tinka, nes bet koks informavimas būna naudingas
…Daugiau…

7. Kokie pokyčiai pedagogo veikloje galėtų padėti tobulinti ikimokyklinio amžiaus vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimą? (savo nuomonę pakomentuokite).

  1. Jokių todėl kad jos ir taip tobulos jie daug ko išmoko mūsų vaikus ir joms mes esame labai dėkingi
  2. Daugiau ūgdymo veiklos.
  3. Visų pirma - per didelės grupės, per daug vaikų. Pedagogui labai sunku sužiūrėti visus, o kur jau ten spėsi pastebėti kokias nors ypatingas problemas ar pasiekimus apie kuriuos kiekvienas tėvas norėtų žinoti anksčiau nei jau būna per vėlu.
  4. Reiklumas,tarpusavio sutarimas
  5. Siuo metu esu viskuo patenkinta.
  6. Individualus darbas su kiekvienu vaiku. Bet neįsivaizduoju ar praktikoje tai įmanoma.
  7. Jaunesnis darbuotojų kolektyvas, nes jaunimas yra labiau lankstus ir greičiau prisitaiko prie pokyčių, dažniau generuoja naujas idėjas.
  8. Labai priklauso nuo pedagogo asmenybės, charakterio bruožų, nes bet kokiane darbe išlieka žmogiškasis faktorius. Vienu atveju gali pakakti ir glaudesnio bendradarbiavimo su tėvais, individualių vaiko gabumų pastebėjimas ir skatinimas, kitu - profesinio tobulėjimo poreikis pačiam pedagogui ir noras išmoktas žinias pritaikyti praktikoje.
  9. Pedagogų veiklai priekaištų neturiu, su vaikais užsiima pakankamai, vaikai noriai įsijungia į veiklas (matome iš foto)
  10. Man rodos ir taip aukletojos viska gerai daro
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą