Anketa tėvams "Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimas"

6. Kurios informavimo formos Jums priimtiniausios? (savo nuomonę pagrįskite).

  1. 1.Telefoniniai pokalbiai - Galima aptarti išklausyti pasiklausti 2. Elektroninis paštas - tai kas geriausia tai kai Auklėtojos atsiunčia vaikų nuotraukas ir jų padarytus darbus
  2. Pokalbiai telefonu, aptarimas apie veikla.
  3. Individualūs susitikimai/pokalbiai
  4. Individualūs susitikimai. Nes visa informacija lieka konfidenciali.
  5. Individualūs susitikimai, kurių metu galima būtų aptarti konkrečiai mano vaiko pasiekimus ir problemas, nes bendruose susitikimuose galime pasikalbėti tik apie bendrus reikalus. O pasiūlymas pavartyti vaiko segtuvėlį nelabai padeda įvertinti, kaip jam sekasi.
  6. Facebook grupė
  7. Individuals susitikimai ar telefoninis skambutis/zinute
  8. Individualūs, nes tada galima detaliau informuoti apie vaiką.
  9. Individualūs pokalbiai
  10. Visos tinka, nes bet koks informavimas būna naudingas
  11. Facebook grupė, telefono
  12. Jeigu kalba eina apie vaiko pasiekimus, tai bendrų susitikimų metu matyt negalima diskutuoti apue konkretaus vaiko pasiekimus. Apie juos dažnai domimės patys asmeninio pokalbio metu, tačiau tikrai būtų aktualu gauti trumpą informaciją kartą per mėnesį el. Paštu ar soc. Tinklų žinute apie pasiekimus bei taktiką padėti vaikui pasitempti namuose su tėvų pagalba (jeigu yra poreikis).
  13. Man priimtinos visos formos, svarbiausia, kad toks dialogas vyktų.
  14. Visos elektroninės formos (el. laiškai, facebook, žinutės messanger), nes informacija pasiekia greitai ir yra galimybė kontaktuoti bet kuriuo metu.
  15. Elektroninės
  16. Individualios, nes nebutina visiems apie mano vaiką.
  17. Telefono pokalbiai
  18. Pokalbis, susitikimas
  19. Rašytinės, nes į jas galima pasižiūrėti dar kartą,palyginti ir prisiminti.
  20. Individualus pokalbis
  21. Visos tinka
  22. Tevu susitinkimai
  23. Tėvų susirinkimai
  24. Kadangi yra covid-19 tai bendravimo galimybių mažėja. Vadinasi tinkamiausia rašytinis komentaras po vertinimo,kuris būna rudenip ir pavasarį (nružtenka skaičiukų, jie nelabai ką duoda). Būtų gerai, jei dar paraśytų apie vaiką grupės kontekste, pvz. El.dienyne. tai oficiali vieta bendravimui. Susirinkimai ir taip vyksta 1 kartą metuose prabėgom, juk neaptarsi visų reikalų max per pusvalandį. Kituosw savivalsybėse per pandemyje išpopiliarėjo zoom ar per kitą platformą pasitariamai,,susirinkimai. Jie galėtų būti kartą per mėnesį po 30 min iškaryo numatytiems keliems klausimams. Tada būtų kokybiškesnis aptatimas, tėvų įsitraukimas po darbo po 17 val
  25. Individualus pasikalbėjimai, nes per bendrus susitikimus aptariama bendrai visi vaikučiai.
  26. Asmeniniai trumpi pokalbiai pasiimant vaiką
  27. Individualūs susitikimai/pokalbiai
  28. Individualūs susitikimai ,pokalbiaine
  29. Skambučiai ir gyvi susitikimai. Viskas tampa aišku po tokiu pokalbiu ar susitikimu.
  30. Labiausiai norėtųsi gyvo bendravimo, tačiau trumpų susitikimų metu (paimant vaiką) negalima užtikrinti kokybiško bendravimo, nes auklėtoja turi prižiūrėti ir kitus vaikus. Būtų smagu ir naudinga jei bent kartą per mėnesį apie vaiko pasiekimus, rūpesčius ar iškylančias problemas gaučiau el laišką.
  31. Individualūs susitikimai ir rašytinės formos
  32. Individualūs pokalbiai
  33. Individualios,nes kiekvienas vaikas kitoks ir kitaip vertinamas .
  34. Bendravimas elektroninėje erdvėje, dėl to, kad galima pamatyti vaikučių nuotraukas ir jų darbelius, ir bendravimas gyvi, galima pamatyti pedagogo emocijas.
  35. Telefonu