Anketa logopedams

Gerb. logopedai,

 Šiaulių universiteto IV kurso specialiosios pedagogikos ir logopedijos studentė Regina Akelaitienė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti logopedų patirtis naudojant lėto kalbėjimo tempo formavimo būdus ir metodus įveikiant mokyklinio amžiaus vaikų mikčiojimą. Apklausa yra anoniminė, gauti duomenys bus naudojami tik bakalauro baigiamojo darbo tyrimo tikslams.

Perskaitykite klausimus, pasirinkite Jums tinkamiausią atsakymo variantą.

Dėkoju už Jūsų pagalbą

1. Jūsų amžius (įrašykite)

    …Daugiau…

    2. Jūsų pedagoginio darbo stažas (įrašykite)

      …Daugiau…

      3. Jūsų darbovietė

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        4. Jūsų kvalifikacinė kategorija (įrašykite):

          …Daugiau…

          5. Kokiame mieste, rajone Jūs dirbate?

            …Daugiau…

            6.Kiek mokyklinio amžiaus mikčiojančių vaikų lanko/lankė Jūsų pratybas? (pasirinkite)

            7. Kokiais būdais siekiate profesinių žinių, norėdami sužinoti apie mokyklinio amžiaus vaikų mikčiojimo įveikimo būdus lėtinant kalbėjimo tempą? (Galite pasirinkti daugiau nei vieną atsakymo variantą)

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              8. Kokius mikčiojimo įveikimo būdus taikote/taikėte dirbant su mikčiojančiaisiais?

              9. Įvertinkite pateiktų logopedinių būdų efektyvumą.

              10. Kokius būdus ir metodus žinote ir naudojate mokydami mikčiojančius mokyklinio amžiaus vaikus lėtinti kalbėjimo tempą? Įrašykite

                …Daugiau…

                11. Kokie, Jūsų nuomone, patys efektyviausi būdai ir metodai mokyti mokyklinio amžiaus vaikus lėtinti kalbėjimo tempą? Įrašykite

                  …Daugiau…

                  12. Kokie, Jūsų nuomone, mažiausiai naudos duodantys būdai ir metodai mokant mokyklinio amžiaus vaikus lėtinti kalbėjimo tempą?

                    …Daugiau…

                    13. Remiantis tyrimų duomenimis, vienas iš efektyvių būdų lėtinti kalbėjimo tempą yra mikčiojančiam stebėti video ir kartu atkartoti lėtą kalbėjimą (kalbėti unisonu), po to kalbėti savarankiškai išlaikant lėtą kalbėjimo tempą. Jei taikote šį metodą, gal galėtumėte pasidalinti patirtimi, ar šis metodas, Jūsų nuomone, yra naudingas, ar duoda teigiamų pokyčių?Jei netaikote, gal galėtumėte nurodyti, kodėl nenaudojate šio metodo? Ar manote, kad jis yra neveiksmingas, ar neturite metodo taikymui sąlygų (pvz., nėra reikiamos aparatūros ar k.t.)?

                      …Daugiau…

                      14. Kokius išvardintumėt pagrindinius mikčiojimo ir greitakalbystės skirtumus?

                        …Daugiau…

                        15. Kuo remiantis įvertinate mikčiojančių mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo tempą

                          …Daugiau…

                          16. Kokius būdus naudojate lėtinant kalbėjimo tempą?

                          17. Įvertinkite pateiktų būdų efektyvumą

                          18. Kokias priemones naudojate mokydami mokyklinio amžiaus vaikus logopedinių pratybų metu lėtinti kalbėjimo tempą?

                            …Daugiau…

                            19. Kokias užduotis naudojate mokydami mokyklinio amžiaus vaikus lėtinti kalbėjimo tempą (pateikite 1-2 pavyzdžius).

                              …Daugiau…

                              20. Su kokiais iššūkiais, problemomis susiduriate mokydami mikčiojančius vaikus lėtinti kalbėjimo tempą?

                                …Daugiau…

                                21. Kaip vertintumėte savo patirtį įveikiant mokyklinio amžiaus vaikų mikčiojimą?

                                Kita (įrašykite)

                                  …Daugiau…
                                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą