Aklųjų ir Silpnaregių padėtis darbo rinkoje
Vilniaus Universiteto,
Filosofijos fakulteto,
socialinio darbo IV kurso
studentės šiuo metu rašo
baigiamąjį darbą, kurio
tema: Aklųjų ir silpnaregių
padėties darbo rinkoje
analizė. Temos analizei
kartu su Lietuvos Aklųjų ir
Silpnaregių Sąjunga(LASS)
atliekamas tyrimas, kurio
tikslas – išsiaiškinti
potencialių darbdavių
požiūrį į akluosius bei
silpnaregius.
Jūsų nuomonė labai svarbi,
todėl tikimės nuoširdžių
atsakymų.
1. Kokiam sektoriui priklauso Jūsų įmonė (įstaiga, organizacija)?
2. Koks Jūsų įmonės veiklos pobūdis?
3. Ar esate susipažinęs (-usi) su darbo rinkoje papildomai remiamų bedarbių sąrašu?
4. Jeigu nesate susipažinęs (-usi) su darbo rinkoje papildomai remiamų bedarbių sąrašu, ar norėtumėt
5. Ar žinote, kokios subsidijos mokamos darbdaviams, įdarbinusiems I ar II grupės neįgaliuosius?
6. Pagrįskite arba paneikite teiginį: „Bet kokia negalės rūšis = nedarbingumas“.
- AKSausis 11, 2011 09:24</a>Labai lengva patikėti, kad esi kažkuo gerinses už kitus. Kai kurie demagogai tuo sugebėdavo įtikinti ištisas tautas. Ekspertas iš aukšto ir su panieka žvelgia į metodininką, metodininkas į vyr. mokytoją, o ką čia jau bekalbėti apie eilinį ar jaunesnįjį mokyojėlius tie mokyklose iš viso bebalsėmis utėlėllėmis laikomi Ekspertas turi mokėti parašyti vadovėlį, tačiau tai nereiškia, kad jis sugeba gerai praavesti pamoką žymiai geriau nei jaunesnysis mokytojas. Esu kažkada rašęs, kad generolas turi mokėti strategiškai planuoti kariuomenės veiksmus, jis sėdi štabe gana toli nuo fronto linijos ir su kareiviais nebendrauja. Generolas gali nemokėti šaudyti, kautis kardu, būti storas bei bailokas ir t.t. Gi leitenantas rikiuotės karininkas būna su savo kareiviais ten kur pavojinga jis puikiai valdo ginklus ir reikalui esant sugeba parodyti drąsos, moralės ar kitokį pavyzdį. Jis dirba tiesiogiai su žmonėmis. Taigi, paaiškinkite man kodėl metodininkas ar ekspertas turėtų geriau ir kokybiškiau pravesti pamoką nei eilinis mokytojas? Juk, kad gautum šiuos vardus visų pirma reikia mokėti apiforminti popierius, kurti mokymo primones, žinoti visokias metodikas, bei turėti pažinčių ir suformuoti palankią nuomonę apie save tai jau šiokia tokia politika. O kas tikrina jų pamokų kokybę? Kodėl eksperto pravesta pamoka turi būti brangesnė nei eilinio? Jei ekspertas parašo vadovėlį ar programą už tai jam galima sumokėti honorarą. Bet prie ko čia pamokos? Beje ar ne todėl prigaminta tiek daug abejotinos kokybės vadovėlių ir visokių kitokių mokymo priemonių, kad kažkam reikėjo spsiginti ekspertų vardus?
- -
- Tai visiška netiesa. Žmonės turėdami net ir sunkų neįgalumą gali dirbti tam tikrus darbus.
- ne, protiniam darbui atlikti, fizinė negalia (sąlyginis dalykas) nėra kliūtis (dėstytojai, lektoriai, mokslininkai, telefonų konsultantai ir t.t.)
- siam teiginiui nepritariu, nes negale dar nereiskia, kad zmogus nedarbingas
- eik sikt
- teiga, kad bet koki negaluma turintis zmogus, negali dirbti. Diskriminacija!
- Invalidus saudyt reikia,tik darbo vietas uzima.
- Lietuvoje - taip, nes darbdaviui neapsimoka tureti tokius darbuotojus
- užsičiaupk...kačiukas
7. Kokią negalią turintis žmogus, galėtų sėkmingiausiai dirbti Jūsų įmonėje?(galimi keli variantai)
8. Kaip Jūs manote aklieji ir silpnaregiai integruotųsi Jūsų įmonėje?
9. Ar Jūsų įmonėje dirba aklieji ar silpnaregiai?
10. Kokioje sferoje jis/ji (jie) dirba?(galimi keli variantai)
11. Kaip vertinate kolegų požiūrį į regos negalę turintį darbuotoją?(galimi keli variantai)
12. Jei priimtumėte į darbą akląjį ar silpnaregį, kokį darbą/darbus jis galėtų atlikti Jūsų įmonėje?
- AKSausis 11, 2011 09:24</a>Labai lengva patikėti, kad esi kažkuo gerinses už kitus. Kai kurie demagogai tuo sugebėdavo įtikinti ištisas tautas. Ekspertas iš aukšto ir su panieka žvelgia į metodininką, metodininkas į vyr. mokytoją, o ką čia jau bekalbėti apie eilinį ar jaunesnįjį mokyojėlius tie mokyklose iš viso bebalsėmis utėlėllėmis laikomi Ekspertas turi mokėti parašyti vadovėlį, tačiau tai nereiškia, kad jis sugeba gerai praavesti pamoką žymiai geriau nei jaunesnysis mokytojas. Esu kažkada rašęs, kad generolas turi mokėti strategiškai planuoti kariuomenės veiksmus, jis sėdi štabe gana toli nuo fronto linijos ir su kareiviais nebendrauja. Generolas gali nemokėti šaudyti, kautis kardu, būti storas bei bailokas ir t.t. Gi leitenantas rikiuotės karininkas būna su savo kareiviais ten kur pavojinga jis puikiai valdo ginklus ir reikalui esant sugeba parodyti drąsos, moralės ar kitokį pavyzdį. Jis dirba tiesiogiai su žmonėmis. Taigi, paaiškinkite man kodėl metodininkas ar ekspertas turėtų geriau ir kokybiškiau pravesti pamoką nei eilinis mokytojas? Juk, kad gautum šiuos vardus visų pirma reikia mokėti apiforminti popierius, kurti mokymo primones, žinoti visokias metodikas, bei turėti pažinčių ir suformuoti palankią nuomonę apie save tai jau šiokia tokia politika. O kas tikrina jų pamokų kokybę? Kodėl eksperto pravesta pamoka turi būti brangesnė nei eilinio? Jei ekspertas parašo vadovėlį ar programą už tai jam galima sumokėti honorarą. Bet prie ko čia pamokos? Beje ar ne todėl prigaminta tiek daug abejotinos kokybės vadovėlių ir visokių kitokių mokymo priemonių, kad kažkam reikėjo spsiginti ekspertų vardus?
- choro artistas
- Mūsų įmonėje jau dirba vienas aklasis, masažisto pareigose.
- jokių
- -
- ne
- myletis su juliaus pana jelena ir uzstatyti jai vaika
- Taip, jei ta imone tureciau ir jis butu kompetetingas.
- as ji uzmusciau,o po to pro langa ismesciau.
- ne
13.Kokios priemonės Jus paskatintų steigti papildomas darbo vietas regos negalią turintiems žmonėms
14. Kokiais kriterijais vadovautumėtės priimant į darbą neįgalų žmogų?(galimi keli variantai)
15.Jūsų nuomone didžiausią įtaką regos negalios asmenų įsidarbinimui turi (galimi keli variantai)
16. Jūsų pasiūlymai dėl darbinės aklųjų ir silpnaregių integracijos
- AKSausis 11, 2011 09:24</a>Labai lengva patikėti, kad esi kažkuo gerinses už kitus. Kai kurie demagogai tuo sugebėdavo įtikinti ištisas tautas. Ekspertas iš aukšto ir su panieka žvelgia į metodininką, metodininkas į vyr. mokytoją, o ką čia jau bekalbėti apie eilinį ar jaunesnįjį mokyojėlius tie mokyklose iš viso bebalsėmis utėlėllėmis laikomi Ekspertas turi mokėti parašyti vadovėlį, tačiau tai nereiškia, kad jis sugeba gerai praavesti pamoką žymiai geriau nei jaunesnysis mokytojas. Esu kažkada rašęs, kad generolas turi mokėti strategiškai planuoti kariuomenės veiksmus, jis sėdi štabe gana toli nuo fronto linijos ir su kareiviais nebendrauja. Generolas gali nemokėti šaudyti, kautis kardu, būti storas bei bailokas ir t.t. Gi leitenantas rikiuotės karininkas būna su savo kareiviais ten kur pavojinga jis puikiai valdo ginklus ir reikalui esant sugeba parodyti drąsos, moralės ar kitokį pavyzdį. Jis dirba tiesiogiai su žmonėmis. Taigi, paaiškinkite man kodėl metodininkas ar ekspertas turėtų geriau ir kokybiškiau pravesti pamoką nei eilinis mokytojas? Juk, kad gautum šiuos vardus visų pirma reikia mokėti apiforminti popierius, kurti mokymo primones, žinoti visokias metodikas, bei turėti pažinčių ir suformuoti palankią nuomonę apie save tai jau šiokia tokia politika. O kas tikrina jų pamokų kokybę? Kodėl eksperto pravesta pamoka turi būti brangesnė nei eilinio? Jei ekspertas parašo vadovėlį ar programą už tai jam galima sumokėti honorarą. Bet prie ko čia pamokos? Beje ar ne todėl prigaminta tiek daug abejotinos kokybės vadovėlių ir visokių kitokių mokymo priemonių, kad kažkam reikėjo spsiginti ekspertų vardus?
- -
- dirbtinai kurti darbo vietas
- -
- as noriu sekso
- Tolerancija.
- Sudegint gyvai visus
- Kuruojanciai organizacijai ieskoti tinkamos darbo sektoriaus nisos.
- nezinou
- gali daugiau padeti valstybe