16. Jūsų pasiūlymai dėl darbinės aklųjų ir silpnaregių integracijos
AKSausis 11, 2011 09:24</a>Labai lengva patikėti, kad esi kažkuo gerinses už kitus. Kai kurie demagogai tuo sugebėdavo įtikinti ištisas tautas. Ekspertas iš aukšto ir su panieka žvelgia į metodininką, metodininkas į vyr. mokytoją, o ką čia jau bekalbėti apie eilinį ar jaunesnįjį mokyojėlius tie mokyklose iš viso bebalsėmis utėlėllėmis laikomi Ekspertas turi mokėti parašyti vadovėlį, tačiau tai nereiškia, kad jis sugeba gerai praavesti pamoką žymiai geriau nei jaunesnysis mokytojas. Esu kažkada rašęs, kad generolas turi mokėti strategiškai planuoti kariuomenės veiksmus, jis sėdi štabe gana toli nuo fronto linijos ir su kareiviais nebendrauja. Generolas gali nemokėti šaudyti, kautis kardu, būti storas bei bailokas ir t.t. Gi leitenantas rikiuotės karininkas būna su savo kareiviais ten kur pavojinga jis puikiai valdo ginklus ir reikalui esant sugeba parodyti drąsos, moralės ar kitokį pavyzdį. Jis dirba tiesiogiai su žmonėmis. Taigi, paaiškinkite man kodėl metodininkas ar ekspertas turėtų geriau ir kokybiškiau pravesti pamoką nei eilinis mokytojas? Juk, kad gautum šiuos vardus visų pirma reikia mokėti apiforminti popierius, kurti mokymo primones, žinoti visokias metodikas, bei turėti pažinčių ir suformuoti palankią nuomonę apie save tai jau šiokia tokia politika. O kas tikrina jų pamokų kokybę? Kodėl eksperto pravesta pamoka turi būti brangesnė nei eilinio? Jei ekspertas parašo vadovėlį ar programą už tai jam galima sumokėti honorarą. Bet prie ko čia pamokos? Beje ar ne todėl prigaminta tiek daug abejotinos kokybės vadovėlių ir visokių kitokių mokymo priemonių, kad kažkam reikėjo spsiginti ekspertų vardus?
-
dirbtinai kurti darbo vietas
-
as noriu sekso
Tolerancija.
Sudegint gyvai visus
Kuruojanciai organizacijai
ieskoti tinkamos darbo
sektoriaus nisos.
nezinou
gali daugiau padeti valstybe
Integracija turi prasidėti
jau nuo pirmos klasės. Dar
vaikus reikia pratinti prie
žiaurių rinkos sąlygų, nes
tik tada jie turės
pakankamai jėgų, ištvermės
ir įgūdžių prisitaikyti ir
rasti savo vietą. Dabar
žmonės patys priversti
integruotis į darbo rinką,
kurioje išgyventi jie neturi
reikiamų įgūdžių. O to
išmokti būna labai sunku.
Dirbti dirbti ir dirbti;
siekti ir nenuleisti rankų.
Valstybės parama.
Mano manymu,imones
uzsiimancios reklama ir
kitomis telefoninemis
paslaugomis privaletu
idarbinti zmones su regos
sutrikimais,taip pat aiskiom
gamybinem operacijom.
Didesnis valstybes demesys
tam ir ivairus paskatinimo
budai darbdaviams
turbut integruoti tokius
zmones butu lengviau gamybos
imonese, kur reikalingas
kruostus ranku darbas.
Veriausybė turėtų parvirtinti
pareigybių sąrašą, kurios
gali būti tinkamos akliesiems
ir silpnaregiams. jei tokių
pareigybių įmonė turi, ji
turetų privaloma tvarka
įdarbinti tam tikra procenta
neįgaliųju, o valstybe
subsidijuotų dali (sakykim
minimalų atlyginima)darbo
užmokesčio ir atlestų
(visiškai arba iš dalis)nuo
neigaliųjų apmokestinimo PM
ir SODRA.
1. Reikia nustatyti darbu
pobudi, kur galetu jie
dirbti.
2. Atsizvelgiant i imones
pageidavimus, pritaikyti
kuria nors is valstybes
paramos formu.
reikia ženkliai svaresnės
valstybės pagalbos tokiai
integracijai, nes dabartinė
pagalba veikiau "galvos
skausmas", nei pagalba
Nezinau
manau,kad kažkiek darbingam
asmeniui, turi būti
suteiktas šansas bent
dalinai integruotis į
visuomenę ir stengtis
pritaikyti tokį darbą, kad
žmogus pasijustų reikalingas
tokio tipo zmones galetu
labai puikiai dirbti klientu
aptarnavimo srityje, kur
bendrauti daugiausia reikia
telefonu. skambuciu centrai
butu ideali darboviete.
tereiketu ishspresti duomeny
suvedimo/nuskaitymo problema.