1-2 klasių mokinių, turinčių intelekto sutrikimą mokymosi motyvacijos ugdymo būdai

Gerbiama (as) respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė, Inga Jonutienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti mokinių, turinčių intelekto sutrikimą mokymosi motyvacijos ugdymo būdus. Išanalizuoti ir apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti profesinio bakalauro baigiamajame darbe. Siekiant nepažeisti Jūsų anonimiškumo, anketoje asmeninių duomenų nereikia. Atsakant į klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą.

Dėkoju už atsakymus!


1. Kaip Jūs paaiškintumėte, kas yra mokymosi motyvacija?

  1. Savarankiškas noras mokytis
  2. Noras įgyti žinių ir mėgautis mokymosi procesu
  3. dėl ko dirbu
  4. Kada noriai, niekuo neverčiamas mokinys mokosi su dideliu noru suprasti, pažinti, kada lydi sėkmė, kai yra džiaugsmas mokytis iš vidaus. Taip pat gali būti motyvacija ir iššorinė
  5. įsitraukimas į mokymosi veiklas
  6. Mokymosi motyvacija gali būti vidinė (kilusi iš asmeninių interesų, smalsumo ir mokymosi malonumo) ir išorinė (skatinama išorinių veiksnių, pvz.: dėl apdovanojimų už gerą mokymąsi).
  7. Motyvacija – tai veiksmų bei elgesio žadinimas ir skatinimas.
  8. Paskatinimas mokytis.
  9. Tam tikrų tikslų siekimas, rezultatams gerinti.
  10. Noras tobulėti pamokose
…Daugiau…

2.Kokius mokymosi motyvacijos ugdymo būdus taikote mokiniams, turintiems intelekto sutrikimą?

  1. netaikau
  2. Žaidimai skirti pradinių klasių mokiniams, prizai
  3. daug: papildoma pertrauka, papildomas žaidimas ir kt
  4. žaidimai, skaitmeninės priemonės
  5. Mažų žingsnių metodas, kai didelius tikslus suskirstau į mažesnius, lengviau įveikiamus uždavinius, kad mokinys ko dažniau pajaustų pergalės jausmą, kai kažkas pavyksta, kažko išmoksta. Taip pat mokymosi turinį stengiuosi susieti su mokinio asmeniniais interesais. Pamokų metu rašto užduotis papildau IT užduotimis, taip motyvuojant mokinius, nes ugdymo procesas paįvairinamas. Didelį dėmesį skiriu pozityviai mokymosi aplinkai, kad mokinys jaustųsi saugus, nebijotų klausti, klysti. Nuolat mokinius drąsinu palaikomąją šypsena ar akių kontaktu, giriu už kiekvieną mažą pasiekimą.
  6. Mokymosi rezultatai yra aukštesni tik tada, jei mokinį skatina noras pasiekti tikslą, o ne baimė nepateisinti kitų, vaiką supančių žmonių, lūkesčių
  7. Žaidimai, IKT naudojimas, steam metodas
  8. Įvairūs žaidimai, IT technologijos, darbas komandose.
  9. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  10. IT naudodamas, žaidybinė veikla
…Daugiau…

3. Kaip manote, kuris mokymosi motyvacijos ugdymo būdas labiausiai motyvuoja intelekto sutrikimą turinčius mokinius? (pasirinkite vieną atsakymą)

Kita __________________________________________

  1. Priklauso nuo sutrikimo lygio. Tinka visi išvardintieji
  2. Neradau visiems tinkamo būdo. Vienoje klasėje daugiau tinka IT užduotys, kitose - kūrybiniai žaidimai arba STEAM metodai. Svarbu atrasti kas tinka konkrečiam vaikui. Retose klasėse pasiteisina grupinis darbas, veiklos geriau vyksta porose.
  3. Vaiką motyvuojanti, konkreti veikla.

4. Pamokoje taikant grupinio darbo metodą, skatina mokinių....

6. Kaip manote, kas labiausiai skatina mokinių mokymosi motyvaciją?

Kita

  1. Kai atlikdamas užduotis mokinys patiria sėkmę.

7. Kaip Jūsų nuomone, IT technologijos lavina mokinius ugdymo metu?

8. Kaip manote, kuo naudingas STEAM ugdymo metodas?

9. Kokias ugdymo priemones naudojate savo darbe, ugdant mokinius, turinčius intelekto sutrikimą?

  1. ...
  2. Interaktyvinės priemonės, komunikacinės technologijas
  3. savo padigamintas
  4. skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės
  5. Vizualines priemones - paveikslėliai, nuotraukos ir pan. Skaitmenines priemones - ugdomosios programėlės ir žaidimai.
  6. edukaciniai ir lavinamieji žaidimai, smėlio ir vandens žaislai, įvairūs paruoštukai ir kt.
  7. Kortelės, mokomieji žaidimai, pratybos pagal mokinio gebėjimus.
  8. Žaidimai, interaktyvią lenta, vaizdinės medžiagos
  9. Žaidimai, interaktyvią lenta, vaizdinės medžiagos
  10. Žaidimai, interaktyvią lenta, vaizdinės medžiagos
…Daugiau…

10. Kaip manote, ko reikia, kad vaikas pasijustu saugus ugdymo(si) aplinkoje?

  1. ...
  2. Kalbėtis
  3. saugios aplinkos
  4. priemonių ir mokymo būdų atitinkančių jų gebėjimus
  5. Atsakyta anksčiau - pozityvi mokymosi aplinka.
  6. apsaugos nuo pirštų privėrimo, asmeninės apsaugos priemonės vaikams, sienos, baldų kampų apsaugos
  7. Pritaikytos aplinkos, tarpusavio supratimo.
  8. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  9. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  10. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
…Daugiau…

11. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas?

12. Kokia Jūsų kvalifikacinė pedagoginė kategorija?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą