1-2 klasių mokinių, turinčių intelekto sutrikimą mokymosi motyvacijos ugdymo būdai

2.Kokius mokymosi motyvacijos ugdymo būdus taikote mokiniams, turintiems intelekto sutrikimą?

  1. netaikau
  2. Žaidimai skirti pradinių klasių mokiniams, prizai
  3. daug: papildoma pertrauka, papildomas žaidimas ir kt
  4. žaidimai, skaitmeninės priemonės
  5. Mažų žingsnių metodas, kai didelius tikslus suskirstau į mažesnius, lengviau įveikiamus uždavinius, kad mokinys ko dažniau pajaustų pergalės jausmą, kai kažkas pavyksta, kažko išmoksta. Taip pat mokymosi turinį stengiuosi susieti su mokinio asmeniniais interesais. Pamokų metu rašto užduotis papildau IT užduotimis, taip motyvuojant mokinius, nes ugdymo procesas paįvairinamas. Didelį dėmesį skiriu pozityviai mokymosi aplinkai, kad mokinys jaustųsi saugus, nebijotų klausti, klysti. Nuolat mokinius drąsinu palaikomąją šypsena ar akių kontaktu, giriu už kiekvieną mažą pasiekimą.
  6. Mokymosi rezultatai yra aukštesni tik tada, jei mokinį skatina noras pasiekti tikslą, o ne baimė nepateisinti kitų, vaiką supančių žmonių, lūkesčių
  7. Žaidimai, IKT naudojimas, steam metodas
  8. Įvairūs žaidimai, IT technologijos, darbas komandose.
  9. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  10. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  11. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  12. Grupiniai datbai, žaidimai.
  13. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  14. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  15. Grupiniai žaidimai IT technologijos
  16. Grupiniai žaidimai IT technologijos
  17. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  18. IT naudodamas, žaidybinė veikla
  19. IT naudodamas , žaidybinė veikla
  20. IT naudodamas , žaidybinė veikla
  21. Kūrybiniai žaidimai, grupinis darbas.
  22. Kaip ir kitiems- pagyrimus, skatinimus
  23. Steam, IT naudojimas, suprantama vaizdinė medžiaga.
  24. Kūrybiniai žaidimai, grupiniai darbai.
  25. Lipdukus
  26. Skatinimą, pagyrimus.
  27. Paskatinimai, apdovanojimai.
  28. Pokalbis, grupinis darbas.
  29. Kai atrandu, tai kas patinka konkrečiam vaikui, tai saugau kaip "saldainį": atliksi užduotis, kurias reikia, galėsi daryti, kas patinka.
  30. Žaidybinę veiklą, iliustracijas, netikėtumus, IT naudojimas
  31. Apdovanojimai, saviįsivertinimas, IT technologijų naudojimas
  32. IT technologijų naudojimas
  33. Abipusią pagarbą
  34. Pagyrimai, atlikus užduotį, mokiniai gali anksčiau pailsėti, paspalvinti, naudojame IT žaidimukus.
  35. IT technologijas
  36. Nuolat pagiriu, pasakau, kad tai sunki užduotis, o tu ją įveikei. Taip pat duodu skanumyną, kai vaikas įvykdo užduotį.
  37. Skatinimo sistemą
  38. Trumpinti užduotis, kad mokinys nepavargtų. Skatinti bendradarbiauti su klasės draugais.
  39. Grupinis darbas, individualus darbas, žaidimo metodai.
  40. Atlieka paskirtą darbą, po to norimą veiklą
  41. Pagyrimai, sėkmės laukimas,
  42. Užduočių mažinimas, ugdymo turinio supaprastinimas taip, kad mokinys patirtų sėkmę.
  43. Pagyrimas pries draugus. Draugų pasidžiaugimas sėkme.
  44. Pagal jų sugebėjimus ir pagal jų mėgstama veikla ir sudomini
  45. Paskatinimus, darbą kartu
  46. Grupinis darbas, kūrybiniai žaidimai.
  47. Žaidimai, inscenizacija, praktinė veikla.
  48. Paskatinimas ir teigiamas stiprinimas.
  49. Bandau graziai kalbeti su jais , paskaninmo prizus
  50. Komandinis darbas,individualus darbas
  51. Komandinis darbas, individualus darbas.
  52. Skatinimą, pagyrimus.
  53. Visi mokiniai yra skirtingi, todėl ir motyvacijos būdai skirtingi. Kas vienam mokiniui veikia, kitam gali būti netinkama. Dažniausiai atsižvelgiu į vaiko pomėgius, atlikus tam tikrą veiklą, leidžiu (iš anksto susitarus), pažaisti ar pan. Taip pat naudoju įvairias žetonų, žvaigždučių ar kitas atliktų darbų kaupimo sistemas.
  54. Aiškinimas, demonstravimas, modeliavimas.
  55. Spec.lenteles, korteles, mokomi socialinių istorijų, IT technologijomis
  56. Kūrybinius žaidimus, IT technologijų naudojimas.
  57. Lego, skanėstas, IKT
  58. Grupinis darbas.
  59. Grupinis darbas, individualus darbas, įvairūs žaidimo metodai.
  60. Struktūruotas ugdymas. Žetonų (skatinimo sistema) sistema.
  61. Grupinis darbas, įvairūs žaidimai.
  62. Stengiuosi motyvuoti tuo, ką vaikas mėgsta. Pvz.: lipdukai, saldainiai, antspaudukai ir pan.
  63. Renkami taškai, apdovanojimai (lipdukai, štampai, paveiksliukai)
  64. Pagyrimai, spalvoti lipdukai už atliktas užduotis
  65. Taikau grupinis darbas, kūrybiniai žaidimai, individualus darbas.