1-2 klasių mokinių, turinčių intelekto sutrikimą mokymosi motyvacijos ugdymo būdai

10. Kaip manote, ko reikia, kad vaikas pasijustu saugus ugdymo(si) aplinkoje?

  1. ...
  2. Kalbėtis
  3. saugios aplinkos
  4. priemonių ir mokymo būdų atitinkančių jų gebėjimus
  5. Atsakyta anksčiau - pozityvi mokymosi aplinka.
  6. apsaugos nuo pirštų privėrimo, asmeninės apsaugos priemonės vaikams, sienos, baldų kampų apsaugos
  7. Pritaikytos aplinkos, tarpusavio supratimo.
  8. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  9. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  10. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  11. Artimo ryšio tarp mokytojo ir mokinio.
  12. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  13. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  14. Priežiūra, komunikacija
  15. Priežiūra, komunikacija
  16. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  17. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo
  18. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo.
  19. Svarbiausia ryšys tarp mokinio ir mokytojo.
  20. Jaukios pritaikytos klasės, nuoširdaus mokytojo.
  21. Mokytijo ir klasiokų geranoriškumo ir supratingumo.
  22. Pagarbos, palaikymo nepasisekus, supratimo. Įtraukimo į veiklas su kitais mokiniais.
  23. Nuoširdaus mokytojo.
  24. Susidraugauti su vaiku
  25. Sukurti patikimą, saugią aplinką.
  26. Bendravimo, bendradarbiavimo, išklausymo, paskatinimų pasitikėti savimi.
  27. Gero klasės mikro klimato.
  28. Pirmiausia turi jaustis saugus su mokytoju ir klasės draugais.
  29. Saugių erdvių, darbuotojų rūpestingumo ir meilės.
  30. Tinkamai organizuoti procesą
  31. Saugi aplinka, nuolatinis suaugusių žmonių dėmesys
  32. Pagarbos
  33. Saugumo ir priėmimo.
  34. Kad žinotų, jog esant poreikiui visada ras pagalbą.
  35. Ramus mokytojos tonas, žinojimas, kad suklysti yra visiškai normalu ir nereikia to bijoti.
  36. Emicinio ryšio
  37. Turėtų būti geras kontaktas su mokytoju ir draugiški santykiai su klasės draugais.
  38. Tinkamo klasės mikro klimato.
  39. Aplinkos pritaikymas mokiniui
  40. Ugdyti atsakomybės jausmą,
  41. Gerų socialinių emocinių santykių tiek su mokyyoju, tiek su mokiniais
  42. Saugi vaiko poreikius atitinkanti aplinka
  43. Kad būtų kuo mažiau ji dirginanciu dirgikliu
  44. Visu pirma tinkamai suplanuotos aplinkoj, jaukios, leidžiančios vaikui laisvai tyrinėti
  45. Nuoširdaus pedagogo, jaukios klasės.
  46. Pritaikytos aplinkos, palaikančių pedagogų, individualaus priėjimo.
  47. Svarbu, kad vaikas jaustųsi priimtas ir pripažintas ugdymo(si) bendruomenėje. Emocinis palaikymas.
  48. Saugi, žinoma aplinka
  49. Draugiskumo , bendradarbiavimo
  50. Jaukios bei draugiškos mokymosi aplinkos
  51. Jaukios pritaikytos klasės.
  52. Suteikti saugią aplinką.
  53. Aplinka turi būti rami, maloniai nuteikianti, pritaikyta prie vaiko poreikių.
  54. Tinkamas mokinio ugdymosi poreikių identifikavimas ir ugdymo turinio pritaikymas, psichologinos ir emocinis palaikymas
  55. Bendravimo ir draugystes
  56. Saugios, draugiškos aplinkos
  57. Jam pažįstamų kvapų, žaislų
  58. Pedagogo, kuris sukurtu saugią aplinką.
  59. Jaukios, ramios aplinkos.
  60. Rišys su ugdytoju, bei mokymosi sėkmė.
  61. Saugios, draugiškos aplinkos.
  62. Bendrauti su vaiku, juo domėtis.
  63. Komunikavimo, draugystės, supratingumo
  64. Saugios aplinkos, vaiko pasitikėjimo
  65. Gero klasės mikroklimato, tinkamai suorganizuoto ugdymo proceso.