1-2 klasių mokinių, turinčių intelekto sutrikimą mokymosi motyvacijos ugdymo būdai

Gerbiama (as) respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė, Inga Jonutienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti mokinių, turinčių intelekto sutrikimą mokymosi motyvacijos ugdymo būdus. Išanalizuoti ir apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti profesinio bakalauro baigiamajame darbe. Siekiant nepažeisti Jūsų anonimiškumo, anketoje asmeninių duomenų nereikia. Atsakant į klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą.

Dėkoju už atsakymus!


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip Jūs paaiškintumėte, kas yra mokymosi motyvacija?

2.Kokius mokymosi motyvacijos ugdymo būdus taikote mokiniams, turintiems intelekto sutrikimą?

3. Kaip manote, kuris mokymosi motyvacijos ugdymo būdas labiausiai motyvuoja intelekto sutrikimą turinčius mokinius? (pasirinkite vieną atsakymą)

4. Pamokoje taikant grupinio darbo metodą, skatina mokinių....

5. Kaip manote, kuo naudingas pamokoje kūrybinio žaidimo metodas ?

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

6. Kaip manote, kas labiausiai skatina mokinių mokymosi motyvaciją?

7. Kaip Jūsų nuomone, IT technologijos lavina mokinius ugdymo metu?

8. Kaip manote, kuo naudingas STEAM ugdymo metodas?

9. Kokias ugdymo priemones naudojate savo darbe, ugdant mokinius, turinčius intelekto sutrikimą?

10. Kaip manote, ko reikia, kad vaikas pasijustu saugus ugdymo(si) aplinkoje?

11. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas?

12. Kokia Jūsų kvalifikacinė pedagoginė kategorija?