,, Konsultantų verbavimo ir motyvacijos problematika UAB „Oriflame kosmetika“ “

Gerb. Respondente, Atliekant tyrimą, siekiama išsiaiškinti UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantų verbavimo ir motyvacijos problematiką. Anketa anoniminė, skirta UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantams. Ji bus panaudota rašant baigiamąjį bakalauro darbą. Tikiuosi, kad nuoširdūs ir sąžiningi atsakymai padės gauti teisingus tyrimo rezultatus.

1. Kuri sąvoka, Jūsų manymu, geriausiai apibūdina personalo verbavimą? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį, variantą.)

2. Ar konsultantų verbavimas svarbus UAB „Oriflame kosmetikai“?

3. Kuri sąvoka, Jūsų manymu, geriausiai apibūdina darbuotojų motyvavimą? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį, variantą.)

4. Ar konsultantų motyvavimas svarbus UAB „Oriflame kosmetikai“?

5. Kokie konsultantų verbavimo šaltiniai dažniausiai naudojami UAB „Oriflame kosmetikoje“? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.)

6. Kaip manote, kokiais šaltiniais geriausia verbuoti konsultantus? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.)

7. Kuriuos išorinius verbavimo šaltinius dažniausiai naudojate verbuodami naujus konsultantus? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.)

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. Nenaudoju jokių.
  2. neverbuoju
  3. Neverbuoju.
  4. Nauji konsultantai ieskomi ivairiai: ir visi cia isvardinti, ir idarbinimo agenturose
  5. Paieška verbavimo kampanijų metu viešoje erdvėje (gatvėje, prie prekybos centrų)
  6. Neverbuoju naujų konsultantų
  7. Naujų konsultantų verbavimu neužsiimu, todėl netinka nei vienas iš pateiktų atsakymo variantų.
  8. Neverbuoju
  9. neverbuoju nauju konsultantu
  10. Neverbuoju.
…Daugiau…

8. Kas, Jūsų manymu, labiausiai skatina esamus konsultantus verbuoti naujus konsultantus? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.)

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. Nėra jokio skatinimo.
  2. Ir pirmas ir antras atsakymas..
  3. Abu variantai
  4. Abu variantai teisingi
  5. Abu variantai
  6. Priklauso nuo konsultanto: jei jo tikslas kurti versla - jis ples grupe, jei jo tikslas - tik papildomos pajamos is pardavimu - jis verbuos kitus konsultantus "viliodamas" juos dovanomis
  7. priklauso nuo to, ką žmogus yra pasiekęs ir kokius turi tikslus, mane skatina noras padėti konsultantams pasiekti aukštesnį titulą ir suvokti realias galimybes.
  8. neverbuoju nauju
  9. zr. 7 klausimo atsakyma

9. Ar, verbuodama konsultantus, UAB „Oriflame kosmetika“ naudoja vaizdžias, įdomias reklamos priemones?

10. Kokios yra UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantų verbavimo reklamos? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.)

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. nemaciau tokiu
  2. jos tikrai nepatraukia demesio
  3. prastai suformuluoti variantai
  4. ziūrėti 9 klausimo atsakymą
  5. Ilginančios reklamines pauzes tarp filmų ar laidų dalių
  6. Pačios reklamos apsiroboja lankstinukais, be to, tie lankstinukai nelabai patrauklūs - dažniausiai dovanojamos kosmetikos priemonės, o jei sugalvojami kokie nors įdomesni daiktai pritraukt, jie paprastai nėra labai patrauklūs.
  7. tokios reklamaos nera .
  8. Nežinau tokių
  9. Geriausia verbavimo reklama verbuojancio konsultanto informacija. Grazus paveiksliukai nieko verti
  10. Verbuojant reklama neturi itakos, daugiau tai sudaro verbuojancio konsultanto itaiga
…Daugiau…

11. Ar užtenka tokios reklamos verbuojant naujus konsultantus?

12. Ar konultantai, kurie verbuoja naujus konsultantus, turi pakankamai žinių apie verbavimo proceso subtilybes?

13. Ar yra rengiami mokymai, kaip verbuoti naujus konsultantus?

14. Kokius argumentus pateikia žmonės, atsisakę būti užverbuoti? (Pasirinkite vieną ar kelis, Jums tinkančius, variantus).

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. tingi dirbti
  2. neturi laiko kitu konsultantu verbavimui
  3. pagrindinis darbas uzima daug laiko o sitas pasALINIS WERBAVIMAS REIKALAUJI DAUG LAIKO PASTANGU IR PELNO DIDELIO NERA
  4. Nenori užsiimti
  5. neverbuoju. p.s. atsakymuose nėra tarpinių variantų
  6. Abu auksciau isvardinti atsakymai ir nepasitikejimas savimi.
  7. ∙Nedomina kosmetika ·Neturi laiko ·Užsiėmimas atrodo beprasmis ir kvailas ·Neturi reikiamų įgūdžių ·Nemato terpės platinti, nes per visas tinklinio marketingo įmones greit konsultantas siūlys konsultantui.
  8. Neverbuoju konsulantų
  9. mano, kad konsultantų yra labai daug ir jie jau pavėlavo, bijo krizės poveikio
  10. nesitiki daug uzdirbti, nenori gaisti laiko
…Daugiau…

15. Kas Jus skatina būti „Oriflame“ kosmetikos konsultantu? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.)

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. tai mano hobis,savo malonumui
  2. Neesu konsultante
  3. Noras įsigyti patinkančią produkciją laiku neieškant kas ją platina
  4. as jau nebe konsultante, nes labai nusivyliau 6-7 katalogus is eiles negavau daug prekiu.nes ju nebera sandeliuose o i kataloga itraukia
  5. Niekas neskatina.
  6. Patinka kosmetika, bet nenoriu pirkti iš kitų - labiau patinka pačiai nusipirkti.
  7. Neesu konsultante jau 2,5 metu.Daugeli kartu prasiau ORIFLAME administratoriu istrinti mano duomenis is duomenu bazes - deja nesekmingai.
  8. noras dalyvauti tarptautiniuose seminaruose, noras daug pasiekti
  9. Neturiu atsakymo.
  10. asmeninis tobulėjimas, saviraiškos būdas

16. Kas iš šių dalykų Jus tenkina esant „Oriflame“ konsultantu? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.):

17. Kas iš šių veiksnių Jus tenkina esant „Oriflame“ konsultantu?(Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.)

18. Įvertinkite nuo 0 iki 1 savo lūkesčius (viltis), kad įdėję daugiau pastangų, galite daugiau parduoti (0 – tai visiškai neįmanoma; 1 – tikrai taip, įdėjus pastangų parduodama daugiau):

19. Įvertinkite nuo 0 iki 1 savo įsitikinimą, kad įdėtos pastangos ir padaryta pardavimų apimtis Jums leis pasiekti norimą uždarbį (0 – visiškai tuo netikiu; 1 – tikrai tuo tikiu):

20. Įvertinkite nuo -1 iki 1 savo pasitenkinimą gautu atlyginimu už įdėtas pastangas ir pasiektą rezultatą (-1 – manęs visiškai netenkina; 1 – visiškai tenkina):

21. Kas labiausiai Jus motyvuoja stengtis parduoti kuo daugiau produkcijos? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.)

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. ---
  2. kai pasikeite ekonomine padietis salyje neverta stengtis parduoti daugiau
  3. Niekas nemotyvuoja.
  4. nepiktnaudžiauju savo klijentais krizės metu, nelendu be reikalo į akis
  5. Niekas nebemotyvuoja. Aš vartotojas.
  6. Nepardavinėju kosmetikos - perku tik sau.
  7. Uzsidirbti pinigu ar pasiekti aukstesni konsultanto lygi galima kuriant asmenine grupe,o parduodant kuo daugiau produktu tai padaryti tikrai labai sunku,nes turi buti dideli pardavimai.
  8. Motyvacijos nėra, nes gaminius perku tik sau, ir nesu suinteresuota siekti aukštesnių pareigų ir pan.
  9. Neturiu tikslo parduoti kuo daugiau
  10. Neužsiimu tuo
…Daugiau…

22. Ką siūlytumėte UAB „Oriflame kosmetikai“ norint užverbuoti kuo daugiau konsultantų?

  1. nezinau
  2. leisti prekiauti turgavietese,
  3. ---
  4. .
  5. nieko
  6. daugiau nuolaidų
  7. Daugiau verbavimo akcijų, skatinant dovanomis už mažiau surinktų taškų.
  8. stengtis
  9. nieko
  10. Didint motyvaciją konsultantams
…Daugiau…

23. Ką siūlytumėte pakeisti UAB „Oriflame kosmetika“ motyvacinėje sistemoje, kad konsultantai stengtųsi parduoti daugiau?

  1. nezinau
  2. gali noreti jei klientu nera kai platintoju kas antras lietuvos gyventojas
  3. ----
  4. .
  5. nieko
  6. skatinti konsultantus
  7. Skatinti dovanomis už didesnius pardavimus.
  8. stengtis
  9. nieko
  10. Taikyti didesnę nuolaidą konsultantams
…Daugiau…

24. Jūsų lytis:

25. Amžius:

26. Išsilavinimas:

27. Kiek laiko esate UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantas(ė)?

28. Jūsų gyvenamoji vieta:

29. Jūsų pasiektas titulas "Oriflmame kosmetikoje":

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

  1. Nesu konsultante
  2. mano titulas per visa laika keites-pradzioj buvau gan ir predejus kilt bet per daug "spaude" mane ir "nusileidau" man visada pirmoj vietoj bus seima!!!
  3. Man labai sunku šiuo metu parduoti daugiau ir verbuoti žmones. Vienems ši kosmetika nepatinka, kitiems atsibodusi, dar kitiems tiesiog neįdomi arba žmonės nenori jos pirkti, neturi pinigų ir t.t. Mane irgi skatina mano direktorė, bet tiesiog nekiši žmonėms per prievartą jeigu jie nenori, o dabar daug tokių, ypač krizės metu. Ir manyje jau užgeso tas noras siekti aukščiau. Buvau greitai pasiekus Lyderį, žingsnis buvo iki Vyr. konsultanto, bet paskui nukritau į pirmą laiptelį. Buvo jau savo grupele iš 5-kių žmonių. Bet visos "dingo".
  4. ne atsakymas, o replika. LABAI PRASTA ANKETA IR, GAL PRASTAS VERTIMAS, NORINT ATSAKYTI Į KAUSIMĄ, REIKIA LAUŽYTI GALVĄ, O KĄ NORĖTA SUŽINOTI, prastas stilius
  5. Buvusi konsultante
  6. Tiksliai savo "pavadinimo":) Oriflame sistemoje net nežinau. Užsisakau dažniausiai kosmetikos sau ir savo aplinkos žmonėms (giminėms, bendradarbiams ir t.t.)
  7. 16, 17 klausimai man netinka nė vienas variantas, pažymiu pirmus, nes kitaip neleidžia užbaigti apklausos. Ar galėčiau sužinoti, kuriame universitete studijuojate? Šiaip įdomu :) Parašykite į [email protected], jei nesunku. Ačiū.
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą