,, Konsultantų verbavimo ir motyvacijos problematika UAB „Oriflame kosmetika“ “

Gerb. Respondente, Atliekant tyrimą, siekiama išsiaiškinti UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantų verbavimo ir motyvacijos problematiką. Anketa anoniminė, skirta UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantams. Ji bus panaudota rašant baigiamąjį bakalauro darbą. Tikiuosi, kad nuoširdūs ir sąžiningi atsakymai padės gauti teisingus tyrimo rezultatus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kuri sąvoka, Jūsų manymu, geriausiai apibūdina personalo verbavimą? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį, variantą.) ✪

2. Ar konsultantų verbavimas svarbus UAB „Oriflame kosmetikai“? ✪

3. Kuri sąvoka, Jūsų manymu, geriausiai apibūdina darbuotojų motyvavimą? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį, variantą.) ✪

4. Ar konsultantų motyvavimas svarbus UAB „Oriflame kosmetikai“? ✪

5. Kokie konsultantų verbavimo šaltiniai dažniausiai naudojami UAB „Oriflame kosmetikoje“? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.) ✪

6. Kaip manote, kokiais šaltiniais geriausia verbuoti konsultantus? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.) ✪

7. Kuriuos išorinius verbavimo šaltinius dažniausiai naudojate verbuodami naujus konsultantus? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.) ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

8. Kas, Jūsų manymu, labiausiai skatina esamus konsultantus verbuoti naujus konsultantus? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.) ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

9. Ar, verbuodama konsultantus, UAB „Oriflame kosmetika“ naudoja vaizdžias, įdomias reklamos priemones? ✪

10. Kokios yra UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantų verbavimo reklamos? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.) ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

11. Ar užtenka tokios reklamos verbuojant naujus konsultantus? ✪

12. Ar konultantai, kurie verbuoja naujus konsultantus, turi pakankamai žinių apie verbavimo proceso subtilybes? ✪

13. Ar yra rengiami mokymai, kaip verbuoti naujus konsultantus? ✪

14. Kokius argumentus pateikia žmonės, atsisakę būti užverbuoti? (Pasirinkite vieną ar kelis, Jums tinkančius, variantus). ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

15. Kas Jus skatina būti „Oriflame“ kosmetikos konsultantu? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.) ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

16. Kas iš šių dalykų Jus tenkina esant „Oriflame“ konsultantu? (Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.): ✪

17. Kas iš šių veiksnių Jus tenkina esant „Oriflame“ konsultantu?(Pasirinkite vieną arba kelis, Jums tinkančius variantus.) ✪

18. Įvertinkite nuo 0 iki 1 savo lūkesčius (viltis), kad įdėję daugiau pastangų, galite daugiau parduoti (0 – tai visiškai neįmanoma; 1 – tikrai taip, įdėjus pastangų parduodama daugiau): ✪

19. Įvertinkite nuo 0 iki 1 savo įsitikinimą, kad įdėtos pastangos ir padaryta pardavimų apimtis Jums leis pasiekti norimą uždarbį (0 – visiškai tuo netikiu; 1 – tikrai tuo tikiu): ✪

20. Įvertinkite nuo -1 iki 1 savo pasitenkinimą gautu atlyginimu už įdėtas pastangas ir pasiektą rezultatą (-1 – manęs visiškai netenkina; 1 – visiškai tenkina): ✪

21. Kas labiausiai Jus motyvuoja stengtis parduoti kuo daugiau produkcijos? (Pasirinkite vieną, Jums tinkantį variantą.) ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

22. Ką siūlytumėte UAB „Oriflame kosmetikai“ norint užverbuoti kuo daugiau konsultantų? ✪

23. Ką siūlytumėte pakeisti UAB „Oriflame kosmetika“ motyvacinėje sistemoje, kad konsultantai stengtųsi parduoti daugiau? ✪

24. Jūsų lytis: ✪

25. Amžius: ✪

26. Išsilavinimas: ✪

27. Kiek laiko esate UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantas(ė)? ✪

28. Jūsų gyvenamoji vieta: ✪

29. Jūsų pasiektas titulas "Oriflmame kosmetikoje": ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite: