Autorius: astulyte
,, Konsultantų verbavimo ir motyvacijos problematika UAB „Oriflame kosmetika“ “
120
Gerb. Respondente, Atliekant tyrimą, siekiama išsiaiškinti UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantų verbavimo ir motyvacijos problematiką. Anketa anoniminė, skirta UAB „Oriflame kosmetika“ konsultantams. Ji bus panaudota rašant baigiamąjį bakalauro darbą. Tikiuosi, kad...
Prekių prezentacijų poveikio vartotojams tyrimas
62
Šį tyrimą atliko Panevėžio Kolegijos verslo vadybos trečio kurso studentė. Tyrimo tikslas – įvertinti prekių prezentacijų poveikį vartotojų požiūriu. Anketos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie vykdomas prezentacijas prekybos vietose....
Vartotojų nuomonė apie įmonės „Bigbank“ teikiamą greito kredito paslaugą ir jos kokybę
42
Šiandieniniame mūsų gyvenime greito kredito suteikimas yra aktuali tema daugeliui iš mūsų. Esant tokiai ekonominei situacijai, kuomet kiekvienam iš mūsų gali tekti susidurti su kredito suteikimo įmone, tikslinga atlikti tyrimą,...
Pardavimo skatinimo priemonių parinkimas TEO LT
50
Pardavimo skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų trumpalaikių veiksmų, kuriais sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas, siekiama didinti prekių pardavimą. ši anketa padės išanalizuoti efektyvumą tų priemonių. Dėkojame už nuoširdžius...
Didelio abortų skaičiaus jaunų merginų tarpe priežastys ir jų prevencija
131
Anketa skirta merginoms... Abortas (lot. abortus, aborior – „sunykstu“, „apmirštu“) – savaiminis ar dirbtinis nėštumo nutraukimas ankstesnėje nėštumo stadijoje, kurio pasekmė yra negimusios gyvybės (gemalo, vaisiaus) žūtis. Atlikdama tyrimą ,,Didelio...