Žinomų sportininkų įtaka vartojimo įpročiams

Sveiki,

esu VGTU pramogų industrijų ketvirto kurso studentė ir rašau bakalaurinį darbą tema "Sporto komunikacijos įtaka mados kaitai". Prašau skirti keletą minučių atsakyti į klausimus ir padėti ištirti, kokią įtaką sporto komunikacija turi madai.

Žinomų sportininkų įtaka vartojimo įpročiams
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ką, iš išvardintų, daugiausiai sekate soc. tinkluose:

2. Kurių išvardintų žmonių grupių skleidžiama nuomonė jums atrodo patikimiausia?

3. Ar dažnai pastebite, kad įsigyjate/norite įsigyti tam tikrą atributiką, kurią nešioja žinomas sportininkas? Pvz., „Adidas” batelius, „Nike” aprangą ir kt.

4. Per kokius komunikacijos kanalus jus dažniausiai pasiekia su sportu susijusios atributikos reklama?

5. Kaip manote, ar garsiems sportininkams atvykus į Lietuvą (pvz., broliai Ballai) ir apsistojus mūsų šalyje ar pradėjus reklamuoti produktus (pvz., mineralinį vandenį „Vytautas“), tos vietos ar produtkai tampa madingesni?

6. Ar sekate garsių sportininkų, jų šeimų gyvenimus?

7. Ar jūsų sprendimui pirkti paslaugą ar produktą turi įtakos sportininkų ar jų šeimos narių rekomendacijos?

8. Ar pirkdami kasdienius drabužius, avalynę sau ar savo šeimai renkatės reklamuotus prekės ženklus „Nike“, „Adidas“, „ Audimas“ ir pan.?

9. Į ką, pirkdami rūbus, avalynę labiausiai kreipiate dėmesį?

10. Jei konkretus rūbas ar avalynė nėra jums labai patogūs arba kainuoja brangiai, bet šiuo metu yra itin madingi ir jį nešioja garsiausi šalies žmonės, jūs:

11. Kaip manote (ar pastebite), kokius rūbus ar aksesuarus garsenybės Lietuvoje reklamuoja dažniausiai?

12. Jūsų amžius

13. Šiuo metu jūs:

14. Jūsų pajamos per mėnesį: