Žinomų sportininkų įtaka vartojimo įpročiams

Sveiki,

esu VGTU pramogų industrijų ketvirto kurso studentė ir rašau bakalaurinį darbą tema "Sporto komunikacijos įtaka mados kaitai". Prašau skirti keletą minučių atsakyti į klausimus ir padėti ištirti, kokią įtaką sporto komunikacija turi madai.

Žinomų sportininkų įtaka vartojimo įpročiams

1. Ką, iš išvardintų, daugiausiai sekate soc. tinkluose:

Kita

  1. Soc. tinkluose nieko, susijusio su sportu, neseku.
  2. nesidomiu
  3. Pavienius zmones, uzsiimancius sportu, fitnesu tiek uzsieyje tiek lietuvoje
  4. Informacijos sporto tema socialiniuose tinkluose neieškau
  5. nieko specialiai
  6. Neseku nei vieno iš jų, nes sportas man neaktualus
  7. nieko
  8. neseku sporto kanalų
  9. Neseku neivieno iš išvardintų
  10. Nieko
…Daugiau…

2. Kurių išvardintų žmonių grupių skleidžiama nuomonė jums atrodo patikimiausia?

Kita:

  1. Žurnalistų
  2. Man patinka skaityti sėkmės istorijas to sporto klubo, kuriame lankausi ir kurį seku. Ir tų žmonių nuomonė (bei jų trenerių) man atrodo patikimiausia.
  3. Nepriklausomų apžvalgininkų
  4. niekas
  5. jokių
  6. Nei vieno
  7. Neivieno iš išvardintų profesijų žmonių nuomonė neatrodo patikima
  8. Žinomų verslininkų
  9. Kultūros atstovai
  10. Nei vienų
…Daugiau…

3. Ar dažnai pastebite, kad įsigyjate/norite įsigyti tam tikrą atributiką, kurią nešioja žinomas sportininkas? Pvz., „Adidas” batelius, „Nike” aprangą ir kt.

4. Per kokius komunikacijos kanalus jus dažniausiai pasiekia su sportu susijusios atributikos reklama?

Kita:

  1. Mūsų sporto klubą remia REEBOK, visi treneriai vilki jų aprangą, naujausias kolekcijas, pilna plakatų ant sienų, lankytojams suteikiamos nuolaidos naujų kolekcijų įsigijimui ir pan, tai savaime formuoja teigiamą nuomonę apie šį prekės ženklą.
  2. Nepasiekia arba nepastebiu, kad pasiekia

5. Kaip manote, ar garsiems sportininkams atvykus į Lietuvą (pvz., broliai Ballai) ir apsistojus mūsų šalyje ar pradėjus reklamuoti produktus (pvz., mineralinį vandenį „Vytautas“), tos vietos ar produtkai tampa madingesni?

6. Ar sekate garsių sportininkų, jų šeimų gyvenimus?

7. Ar jūsų sprendimui pirkti paslaugą ar produktą turi įtakos sportininkų ar jų šeimos narių rekomendacijos?

8. Ar pirkdami kasdienius drabužius, avalynę sau ar savo šeimai renkatės reklamuotus prekės ženklus „Nike“, „Adidas“, „ Audimas“ ir pan.?

9. Į ką, pirkdami rūbus, avalynę labiausiai kreipiate dėmesį?

Kita:

  1. Kokybę
  2. Kokybę
  3. kokybė
  4. Kokybę
  5. Ilgaamžiškuma
  6. Medžiagos kokybę.
  7. Išvaizdą
  8. Kokybę
  9. Stilių ir grožį. Tai, kas madinga dažnai nebūna gražu.
  10. Kokybę
…Daugiau…

10. Jei konkretus rūbas ar avalynė nėra jums labai patogūs arba kainuoja brangiai, bet šiuo metu yra itin madingi ir jį nešioja garsiausi šalies žmonės, jūs:

11. Kaip manote (ar pastebite), kokius rūbus ar aksesuarus garsenybės Lietuvoje reklamuoja dažniausiai?

Kita:

  1. too much is too much
  2. Neatkreipiau dėmesio
  3. Nepastebiu
  4. neatkreipiau dėmesio
  5. Vitaminus
  6. Nepastebiu
  7. Sabas reklamuoja dešras ir arbūzus
  8. Nepastebiu
  9. kosmetiką
  10. Nepastebiu
…Daugiau…

12. Jūsų amžius

13. Šiuo metu jūs:

14. Jūsų pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą