


Vieša
Žinomų sportininkų įtaka vartojimo įpročiams
Sveiki,
esu VGTU pramogų industrijų ketvirto kurso studentė ir rašau bakalaurinį darbą tema "Sporto komunikacijos įtaka mados kaitai". Prašau skirti keletą minučių atsakyti į klausimus ir padėti ištirti, kokią įtaką sporto komunikacija turi madai.

3. Ar dažnai pastebite, kad įsigyjate/norite įsigyti tam tikrą atributiką, kurią nešioja žinomas sportininkas? Pvz., „Adidas” batelius, „Nike” aprangą ir kt.
5. Kaip manote, ar garsiems sportininkams atvykus į Lietuvą (pvz., broliai Ballai) ir apsistojus mūsų šalyje ar pradėjus reklamuoti produktus (pvz., mineralinį vandenį „Vytautas“), tos vietos ar produtkai tampa madingesni?
6. Ar sekate garsių sportininkų, jų šeimų gyvenimus?
7. Ar jūsų sprendimui pirkti paslaugą ar produktą turi įtakos sportininkų ar jų šeimos narių rekomendacijos?
8. Ar pirkdami kasdienius drabužius, avalynę sau ar savo šeimai renkatės reklamuotus prekės ženklus „Nike“, „Adidas“, „ Audimas“ ir pan.?
10. Jei konkretus rūbas ar avalynė nėra jums labai patogūs arba kainuoja brangiai, bet šiuo metu yra itin madingi ir jį nešioja garsiausi šalies žmonės, jūs:
12. Jūsų amžius
13. Šiuo metu jūs:
14. Jūsų pajamos per mėnesį:
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 1 | 1255 |
Atsakymų | 0 | 117 |