Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos mokymosi ypatumai

Esu Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto Edukologijos doktorantūros 3 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama atskleisti  vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos mokymąsi. Šis tyrimas padės geriau suprasti anglų kalbos mokymosi svarbą, o tyrimo rezultatai bus naudojami tik moksliniams tikslams. Renkamos Jūsų anglų kalbos mokymosi istorijos.Jos renkamos dviem būdais: naratyviniu  interviu - nelikite abejingi mokslui, tiesiog susisiekite su manimi [email protected] ir susitarsime dėl interviu per Zoom ar Skype; naratyviniu rašymu  - Šis klausimynas yra atviro tipo, todėl malonu būtų, kad aprašytumėte savo anglų kalbos mokymosi kelią kuo išsamiau. Užpildykite visą klausimyną. Tikiuosi rasite 35 -45 min. užpildymui . Mokslui yra įdomios Jūsų mokymosi istorijos. Esmė yra vientisas pasakojimas, tačiau yra pateikti klausimai, kurie tikėtina praplės Jūsų pasakojimą, padarys išsamesniu. Baigę rašyti pasakojimą, dar kartą peržvelkite, ar  ko nors nepraleidote.Nepamirškite įrašyti el. pašto. Kokybiškiausių pasakojimų autorių lauks prisiminimų dovanėlės. Užtikrinu Jūsų atsakymų konfidencialumą. Šiuos pasakojimus rašo vyresniųjų klasių mokiniai 11-tos ar 12-os klasės mokiniai (pilnamečiai). Dėl galimų klausimų galite kreiptis el. paštu [email protected]

 

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą