Viešbučio "Ararat" teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė

Gerb. Respondente,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos II kurso studentė atlieka tyrimą tema „Viešbučio „Ararat“ teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė“. Šios apklausos tikslas – išanalizuoti viešbučio „Ararat“ SPA paslaugų kokybę vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus naudojami kursinio darbo tyrime. Tikiuosi, jog Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti tikslius tyrimo rezultatus.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokie veiksniai Jums turi įtakos renkantis SPA centrą? (galimi keli atsakymai)

2. Kaip dažnai lankotės viešbučio „ARARAT“ SPA centre?

3. Jūsų nuomone „ARARAT“ viešbutis iš kitų išsiskiria? (galimi keli atsakymai)

4. Įvertinkite viešbučio „ARARAT“ SPA teikiamų paslaugų kokybę penkiabale sistema(1-labai bloga, 2- bloga, 3- vidutinė, 4-gera, 5- puiki kokybė).

12345
Sūkurinė vonia
Garinė pirtis
Hamamas

5. Nurodykite, sutinkate ar nesutinkate su pateiktais teiginiais apie viešbučio „ARARAT“ mini SPA centrą.

Visiškai sutinkuSutinkuNežinauNesutinkuVisiškai nesutinku
Mini SPA centre naudojama moderni įranga
Darbuotojų išvaizda ir naudojamos medžiagos susijusios su SPA paslaugomis(pvz. lankstinukai) yra vizualiai patrauklios
Mini SPA centro darbuotojai užtikrintai ir tiklsiai atlieka pažadėtas paslaugas
Jei turite problemą, mini SPA centro darbuotojai nuoširdžiai stengiasi ją išspręsti
Mini SPA centro darbuotojai tinkamai suteikia paslaugą iš pirmo karto
Mini SPA centro darbuotojai informuoja Jus, kada tiksliai bus suteiktos paslaugos
Darbuotojai greitai suteikia Jums paslaugas
Darbuotojai visada nori Jums padėti
Darbuotojai niekada nebūna per daug užsiėmę, kad galėtų atsakyti į jūsų klausimus
Mini SPA centre jaučiates saugūs
Mini SPA centro darbuotojai visada paslaugūs
Darbuotojai išmano pakankamai, kad galėtų atsakyti į klausimus
Darbuotojai skiria Jums asmeninį dėmesį
Mini SPA centro darbo valandos Jums yra patogios
Darbuotojai rūpinasi Jūsų interesais
Darbuotojai suvokia Jūsų specifinius poreikius

6. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro vieta, susisiekimo galimybės yra Jums patogios?

7. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro įvaizdis bei techninis aptarnavimas patenkino Jūsų lūkesčius?

8. Ar darbuotojai suteikia pakankamai informacijos apie vandens procedūrų eigą bei jos poveikį?

9. Ar paslaugų asortimentas, procedūrų priemonių pasirinkimas yra pakankamas?

10. Jūsų lytis?

11. Jūsų amžius?