Viešbučio "Ararat" teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė
Gerb. Respondente,
Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos II kurso studentė atlieka tyrimą tema „Viešbučio „Ararat“ teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė“. Šios apklausos tikslas – išanalizuoti viešbučio „Ararat“ SPA paslaugų kokybę vartotojų požiūriu.
Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus naudojami kursinio darbo tyrime. Tikiuosi, jog Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti tikslius tyrimo rezultatus.
Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!
1. Kokie veiksniai Jums turi įtakos renkantis SPA centrą? (galimi keli atsakymai)
Grafikas
Lentelė
Kitas variantas
2. Kaip dažnai lankotės viešbučio „ARARAT“ SPA centre?
Grafikas
Lentelė
3. Jūsų nuomone „ARARAT“ viešbutis iš kitų išsiskiria? (galimi keli atsakymai)
Grafikas
Lentelė
Kitas variantas
4. Įvertinkite viešbučio „ARARAT“ SPA teikiamų paslaugų kokybę penkiabale sistema(1-labai bloga, 2- bloga, 3- vidutinė, 4-gera, 5- puiki kokybė).
Grafikas
Lentelė
5. Nurodykite, sutinkate ar nesutinkate su pateiktais teiginiais apie viešbučio „ARARAT“ mini SPA centrą.
Grafikas
Lentelė
6. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro vieta, susisiekimo galimybės yra Jums patogios?
Grafikas
Lentelė
7. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro įvaizdis bei techninis aptarnavimas patenkino Jūsų lūkesčius?
Grafikas
Lentelė
8. Ar darbuotojai suteikia pakankamai informacijos apie vandens procedūrų eigą bei jos poveikį?
Grafikas
Lentelė
9. Ar paslaugų asortimentas, procedūrų priemonių pasirinkimas yra pakankamas?
Grafikas
Lentelė
10. Jūsų lytis?
Grafikas
Lentelė
11. Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė