Viešbučio "Ararat" teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė

Gerb. Respondente,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos II kurso studentė atlieka tyrimą tema „Viešbučio „Ararat“ teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė“. Šios apklausos tikslas – išanalizuoti viešbučio „Ararat“ SPA paslaugų kokybę vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus naudojami kursinio darbo tyrime. Tikiuosi, jog Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti tikslius tyrimo rezultatus.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

1. Kokie veiksniai Jums turi įtakos renkantis SPA centrą? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Visad norisi to "aukso viduriuko"

2. Kaip dažnai lankotės viešbučio „ARARAT“ SPA centre?

3. Jūsų nuomone „ARARAT“ viešbutis iš kitų išsiskiria? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Didelimis kainomis
  2. Gražus fasadas :D
  3. Pavadinimas Ararat lyg ir girdetas.. Bet daugiau pirma karta girdziu:>

4. Įvertinkite viešbučio „ARARAT“ SPA teikiamų paslaugų kokybę penkiabale sistema(1-labai bloga, 2- bloga, 3- vidutinė, 4-gera, 5- puiki kokybė).

5. Nurodykite, sutinkate ar nesutinkate su pateiktais teiginiais apie viešbučio „ARARAT“ mini SPA centrą.

6. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro vieta, susisiekimo galimybės yra Jums patogios?

7. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro įvaizdis bei techninis aptarnavimas patenkino Jūsų lūkesčius?

8. Ar darbuotojai suteikia pakankamai informacijos apie vandens procedūrų eigą bei jos poveikį?

9. Ar paslaugų asortimentas, procedūrų priemonių pasirinkimas yra pakankamas?

10. Jūsų lytis?

11. Jūsų amžius?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą