UserAnastasijaTonysheva
Vieša
Pranešti

Viešbučio "Ararat" teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė

Gerb. Respondente,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos II kurso studentė atlieka tyrimą tema „Viešbučio „Ararat“ teikiamų SPA paslaugų kokybės analizė“. Šios apklausos tikslas – išanalizuoti viešbučio „Ararat“ SPA paslaugų kokybę vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus naudojami kursinio darbo tyrime. Tikiuosi, jog Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti tikslius tyrimo rezultatus.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

2. Kaip dažnai lankotės viešbučio „ARARAT“ SPA centre?
4. Įvertinkite viešbučio „ARARAT“ SPA teikiamų paslaugų kokybę penkiabale sistema(1-labai bloga, 2- bloga, 3- vidutinė, 4-gera, 5- puiki kokybė).
5. Nurodykite, sutinkate ar nesutinkate su pateiktais teiginiais apie viešbučio „ARARAT“ mini SPA centrą.
6. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro vieta, susisiekimo galimybės yra Jums patogios?
7. Ar viešbučio „ARARAT“ SPA centro įvaizdis bei techninis aptarnavimas patenkino Jūsų lūkesčius?
8. Ar darbuotojai suteikia pakankamai informacijos apie vandens procedūrų eigą bei jos poveikį?
9. Ar paslaugų asortimentas, procedūrų priemonių pasirinkimas yra pakankamas?
10. Jūsų lytis?
11. Jūsų amžius?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų11532
Atsakymų037

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »