Vidinė ir išorinė komunikacija ARCHYVŲ kontekste

Mes, grupė Vilniaus universiteto Archyvistikos studijų programos studenčių, šių metų balandžio 7-10 dienomis dalyvausime Baltarusijoje vyksiančioje Ryšių su Visuomene konferencijoje „Paparac-Kvetka". Jos metu pristatysime Lietuvos archyvus moderniame socialinės žiniasklaidos kontekste. Kadangi tikime, jog archyvas šiandien nėra tik dokumentų saugykla, todėl siekiame - išsiaiškinti/ištirti valstybės archyvų sistemos ar su sistema susijusių kitų įstaigų darbuotojų nuomonę dėl įstaigos įvaizdžio, išorinės ir vidinės komunikacijos problemų, socialinės žiniasklaidos panaudojimo galimybių darbo procese. Apklausos respondentai - valstybės archyvų sistemos, bibliotekų, akademinės bendruomenės darbuotojai. Pasirinkite tuos atsakymus, kurie Jums atrodo teisingi (galima pasirinkti kelis). Tuščiame laukelyje pakomentuokite savo pasirinkimą.

1. Jūsų darbo vieta – tai:

2. Jei 1 klausime pasirinkote atsakymą "kita institucija", įrašykite kokia.

  1. Lietuvos centrinis valstybės archyvas
  2. Studentas 3 kurso Archyvaras. Asociacijos narys.
  3. valstybės įmonės archyvas
  4. Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė
  5. SK.

3. Kaip manote, kuris iš pateiktų teiginių atitinka valstybės archyvo sampratą visuomenėje?

4. Kaip manote, ar visuomenė pakankamai turi žinių apie valstybės archyvų sistemą: funkcijas, paslaugas, programas, naujoves? Atsakymą pagrįskite 5 klausime.

5. Pagrįskite 4 klausimo atsakymą.

  1. mano kad tai sandelys dokumentu
  2. Skambučiai į mūsų įmonę tai aiškiai parodo.
  3. Tai parodo apklausos, požiūris, kai tenka bendrauti tiek su archyvo klientais, tiek su kontroliujamų institucijų vadovais
  4. Todėl, kad per daug ir nesidomi archyvų sistema. Žinių įgauna, kai kažko prireikia ir tenka ieškoti, domėtis
  5. Didžioji visuomenės dalis nesinaudoja archyvais ir jais nesidomi.
  6. Manau, kad daugelis žmonių neturi supratimo apie archyvus tik todėl, kad neturi poreikio, kol asmeniui nieko nereikia iš archyvo, tol apie archyvų sistemas jis ir nesidomės
  7. Archyvas atrodo sunkiai pasiekiamas (turinys).
  8. Per mažai informacijos apie valstybinių archyvų veiklą pateikiama plačiajai visuomenei. Patys archyvai turi rodyti iniciatyvą
  9. Tai uždaros organizacijos, neinvestuojančios į savo įvaizdį
  10. Trūksta žinių apie valstybės archyvų veiklą plačiąja prasme, visus jų veikos aspektus. Paprastai archyvai sustapatinami su kitomis atmities institucijomis
…Daugiau…

6. Ar Jūsų darbovietėje įdiegtos modernios vidinės komunikacijos priemonės (intranetas, įstaigos darbuotojų vidinis elektroninis paštas, programa „Skype“ ir pan.)?

7. Jei 6 klausime atsakėte "taip" išvardinkite, kokios vidinės komunikacijos priemonės naudojamos.

  1. Outlook Express,Skype
  2. Intranetas, vidinis elektroninis paštas, vidinis telefonas
  3. intranetas
  4. Intranetas, elektroninis paštas
  5. Skype, Facebook, Tinklarastis
  6. Intranetas, vidinis elektroninis paštas
  7. intranetas
  8. intranetas, įstaigos darbuotojų vidinis elektroninis paštas
  9. intranetas
  10. Visos, išvardintos 6 - o klausimo tekste.
…Daugiau…

8. Kaip manote, ar Jūsų darbovietė pakankamai motyvuoja/skatina darbuotojus siekti geresnių rezultatų?

9. Ar Jūsų darbo efektyvumas (sparta, klientų aptarnavimo kokybė ir kt.) priklauso nuo įstaigos vidinės komunikacijos, motyvacinių priemonių?

10. Jūsų nuomone, kokios yra pagrindinės vidinės problemos (menkas atlygis, įtempta vidinė atmosfera ir pan.), su kuriomis susiduriate darbe?

  1. menkas atlygis, itempta vidine atmosfera, vidines informacijos stoka
  2. pesimistinės visuomenės vystymosi prognozės
  3. Menkas atlygis, kuris turi įtakos ir motyvacijai. Nepakankamas finansavimas, neledžiantis diegti modernių tecnologijų
  4. Menkas atlygis
  5. nepagarbus vadovybės požiūris į darbuotojus, įtempta vidinė atmosfera, menkas atlygis
  6. Menkas atlygis, įtempta vidinė darbo atmosfera, vadovybės arogancija ir nepagarba darbuotojų atžvilgiu ir nesiskaitymas su jų nuomone
  7. Menkas atlygis, motyvacinių skatinimo priemonių stoka
  8. nesureguliuota vidine komunikacija, kas uz ka atsakingas
  9. dalijimosi apie pasiektus darbo rezultatus skyriuose trūkumas
  10. labai menkas atlyginimas
…Daugiau…

11. Ar įstaigos informacija platinama socialinėje žiniasklaidoje („Facebook“,„LinkedIn“, „Twitter“, „Youtube“ ir „Flickr“, „Vikipedija“ )?

12. Jei 11 klausime atsakėte "taip", įšvardinkite naudojamas socialinės žiniasklaidos priemones.

  1. Facebook
  2. Kiek žinau - "Facebook"
  3. Facebook, Vikipedija, Blog
  4. Tik „Facebook“
  5. vikipedija
  6. Nežinau
  7. Delfi, Vikipedija ir kt.
  8. Parodos, straipsniai
  9. parodos, straipsniai

13. Kaip manote, ar socialinė žiniasklaida naudinga įstaigos informacijai skleisti?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą