Vidinė ir išorinė komunikacija ARCHYVŲ kontekste

Mes, grupė Vilniaus universiteto Archyvistikos studijų programos studenčių, šių metų balandžio 7-10 dienomis dalyvausime Baltarusijoje vyksiančioje Ryšių su Visuomene konferencijoje „Paparac-Kvetka". Jos metu pristatysime Lietuvos archyvus moderniame socialinės žiniasklaidos kontekste. Kadangi tikime, jog archyvas šiandien nėra tik dokumentų saugykla, todėl siekiame - išsiaiškinti/ištirti valstybės archyvų sistemos ar su sistema susijusių kitų įstaigų darbuotojų nuomonę dėl įstaigos įvaizdžio, išorinės ir vidinės komunikacijos problemų, socialinės žiniasklaidos panaudojimo galimybių darbo procese. Apklausos respondentai - valstybės archyvų sistemos, bibliotekų, akademinės bendruomenės darbuotojai. Pasirinkite tuos atsakymus, kurie Jums atrodo teisingi (galima pasirinkti kelis). Tuščiame laukelyje pakomentuokite savo pasirinkimą.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų darbo vieta – tai:

2. Jei 1 klausime pasirinkote atsakymą "kita institucija", įrašykite kokia.

3. Kaip manote, kuris iš pateiktų teiginių atitinka valstybės archyvo sampratą visuomenėje?

4. Kaip manote, ar visuomenė pakankamai turi žinių apie valstybės archyvų sistemą: funkcijas, paslaugas, programas, naujoves? Atsakymą pagrįskite 5 klausime.

5. Pagrįskite 4 klausimo atsakymą.

6. Ar Jūsų darbovietėje įdiegtos modernios vidinės komunikacijos priemonės (intranetas, įstaigos darbuotojų vidinis elektroninis paštas, programa „Skype“ ir pan.)?

7. Jei 6 klausime atsakėte "taip" išvardinkite, kokios vidinės komunikacijos priemonės naudojamos.

8. Kaip manote, ar Jūsų darbovietė pakankamai motyvuoja/skatina darbuotojus siekti geresnių rezultatų?

9. Ar Jūsų darbo efektyvumas (sparta, klientų aptarnavimo kokybė ir kt.) priklauso nuo įstaigos vidinės komunikacijos, motyvacinių priemonių?

10. Jūsų nuomone, kokios yra pagrindinės vidinės problemos (menkas atlygis, įtempta vidinė atmosfera ir pan.), su kuriomis susiduriate darbe?

11. Ar įstaigos informacija platinama socialinėje žiniasklaidoje („Facebook“,„LinkedIn“, „Twitter“, „Youtube“ ir „Flickr“, „Vikipedija“ )?

Socialinė žiniasklaida apibūdina internete veikiančias įvairaus turinio platformas, kuriose vyksta dvipusė komunikacija, apsikeitimas nuomonėmis, dalinimasis informacija.

12. Jei 11 klausime atsakėte "taip", įšvardinkite naudojamas socialinės žiniasklaidos priemones.

13. Kaip manote, ar socialinė žiniasklaida naudinga įstaigos informacijai skleisti?