Vartotojų požiūris į lyginamąją reklamą
Sveiki, rašau baigiamąjį darbą - Lyginamoji reklama ir jos naudojimo ypatumai. Būčiau labai dėkinga jeigu atsakytumėte į kelis klausimus. Ačiū.
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Kuo Jūs užsiimate:
Kaip manote, kas yra lyginamoji reklama?
Ar esate pastebėję lyginamąją reklamą? (pvz. "Ežio" ir "Mažylio")
Jei taip, kokių įmonių lyginamąsias reklamas esate matęs? (Galimi keli variantai)
Kaip manote, ar lyginamoji reklama Jums padeda išsirinkti prekę/paslaugą?
Ar tikite lyginamojoje reklamoje pateikta informacija?
Jei netikite,kodėl?
- nes visos reklamos meluoja
- Nes visada konkurentai yra nuvertinami.
- nes tai nesamone:-p
- nes visi siulo ta pati
- Nes tai rasoma netiesa , norint pritraukti klientus
- Lyginamojoje reklamoje siekiama menkinant konkurento savybes isryskinti savo gerasias puses. Tai ne etiska. Netikiu, nes sulyg tokia reklama kompanija pranesa apie savo silpnuma. Palengvina pasirinkima - nes renkuos "skriaudziamaji" :) Dargi, ne visada lyginamojoje reklamoje paminimas konkurento pavadinimas, taciau pagal ivaizdzio spalvas, logo grafika galime lengvai atspeti kas tai per kompanija, Biski ne i klausima atsakineju, bet.. :))
- akiu dumimas
- Gera prekė / paslauga pati save giria.
- Kadangi reklamos savininkas stengiasi parodyti savo pliusus ir išryškinti konkurento minusus.
- Nes reklamoje informacija pateikiama taip, kad žmogus vartotų ir nutylimi tam tikri svarbūs faktai.