Vartotojų požiūris į lyginamąją reklamą

Jei netikite,kodėl?

  1. nes visos reklamos meluoja
  2. Nes visada konkurentai yra nuvertinami.
  3. nes tai nesamone:-p
  4. nes visi siulo ta pati
  5. Nes tai rasoma netiesa , norint pritraukti klientus
  6. Lyginamojoje reklamoje siekiama menkinant konkurento savybes isryskinti savo gerasias puses. Tai ne etiska. Netikiu, nes sulyg tokia reklama kompanija pranesa apie savo silpnuma. Palengvina pasirinkima - nes renkuos "skriaudziamaji" :) Dargi, ne visada lyginamojoje reklamoje paminimas konkurento pavadinimas, taciau pagal ivaizdzio spalvas, logo grafika galime lengvai atspeti kas tai per kompanija, Biski ne i klausima atsakineju, bet.. :))
  7. akiu dumimas
  8. Gera prekė / paslauga pati save giria.
  9. Kadangi reklamos savininkas stengiasi parodyti savo pliusus ir išryškinti konkurento minusus.
  10. Nes reklamoje informacija pateikiama taip, kad žmogus vartotų ir nutylimi tam tikri svarbūs faktai.
  11. Apie kiekvieną produktą esu susidaręs savo nuomonę.
  12. Ne visada objektyviai įvertinami vieni ar kiti privalumai.
  13. Nes nesu reklamu auka :)
  14. kiekvienas bando pirkeja kreipti i savo puse
  15. Konkurentai konkuruoja, ir del to kartais atsiranda informacijos "pagrazinimai" siekiant parodyti savo privalumus
  16. netikiu, nes reklamoje dazniausiai buna apacioje tokiom mazom raidem parasyta, kita informacija, kad uzsisakius ju paslauga jums teks moketi daugiau.
  17. Nes ji ne visada pateikia tiesa.
  18. Nes visai nedaug tikiu reklamomis (:
  19. nes tai tik reklama, kuria siekia padidinti pardavimus
  20. Nes per zyniasklaida galima parodyti viska ka nori jaigu tik turi tam pinigu...cia gi biznesas.
  21. Siaip
  22. viskas kuriama taip,kad suvilioti klienta,taciau tiesios tame beveik visiskas 0:)
  23. Kadangi apie konkurentus dazniausiai yra pasakoma ne visiskai tiesa.
  24. reklamoje ne visada pateikiami tikrove atspindintys faktai; kai reklamoje zeminamas konkurentas, tai nesuteikia pasitikejimo besireklamuojancia imone
  25. melas, visur melas :D
  26. Nesu linkusi 100proc. tikėti bet kokia reklamoje pateikta informacija.
  27. nes pateikiama ne vartotoju o imones nuomone... per daug gerai save pristato ir menkina konkurentus
  28. Kiekvienas pardavėjas savaip pateikia faktus ir pakreipia juos norima linkme.
  29. Nes reklamoje gali būti pateikta ne išsami informacija apie reklamuojamą prekę