Vartotojų apklausos anketa

Gerbiamas (-a) Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, reklamos vadybos magistrantūros II kurso studentė Diana Kazakevičiūtė.

Vykdau apklausą, kurios tikslas yra ištirti nuomonės formuotojų poveikį vartotojų elgsenai reklamos kontekste. Gautais duomenimis atliksiu tyrimą kuris leis sužinoti koks yra nuomonės formuotojų socialiniuose tinkluose ( Facebook, Instagram, YouTube) poveikis vartotojo elgsenai.

Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus pasirenkant Jums labiausiai tinkantį atsakymą. Ši anketa anoniminė jos duomenys bus panaudoti tiriamajame darbe.

Iš anksto dėkoju už Jūsų pagalbą ir laiką!

Nuomonės formuotojas –  yra asmuo, kuris generuoja nuomones apie tam tikrus produktus, prekės ženklus ar renginius.  Paprastai šie žmonės diktuoja mados, kelionės, politikos ar maisto tendencijas ir taip formuoja įtaką vartotojo pasirinkimams.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą