Userdianakzk
Results160
Vieša
Pranešti

Vartotojų apklausos anketa

Gerbiamas (-a) Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, reklamos vadybos magistrantūros II kurso studentė Diana Kazakevičiūtė.

Vykdau apklausą, kurios tikslas yra ištirti nuomonės formuotojų poveikį vartotojų elgsenai reklamos kontekste. Gautais duomenimis atliksiu tyrimą kuris leis sužinoti koks yra nuomonės formuotojų socialiniuose tinkluose ( Facebook, Instagram, YouTube) poveikis vartotojo elgsenai.

Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus pasirenkant Jums labiausiai tinkantį atsakymą. Ši anketa anoniminė jos duomenys bus panaudoti tiriamajame darbe.

Iš anksto dėkoju už Jūsų pagalbą ir laiką!

Nuomonės formuotojas –  yra asmuo, kuris generuoja nuomones apie tam tikrus produktus, prekės ženklus ar renginius.  Paprastai šie žmonės diktuoja mados, kelionės, politikos ar maisto tendencijas ir taip formuoja įtaką vartotojo pasirinkimams.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Kiek nuomonės formuotojų sekate?
Įvertinkite, kokie elementai Jums svarbiausi priimant spendimą nuomonės formuotoją sekti:
Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Teikiamas turinys
Išvaizda
Manieros
Balso tembras
Gyvenimo būdas
Populiarumas
Aktyvumas
Emocinis ryšys
Gaunamas pasididžiavimas
Papildomos vertės kūrimas
Reputacija
Aktualumas
Kokia dažniausia priežastis, dėl kurios nustojate sekti mėgstamą nuomonės formuotoją?
Įvertinkite pritarimą teiginiui pagal Jūsų teikiamus prioritetus
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Kai nuomonės formuotojai reklamuoja prekę/paslaugą, aš apsvarstau jo poreikį
Kai nuomonės formuotojas pristato prekę/paslaugą, aš atlieku informacijos paiešką, kad daugiau sužinočiau apie tai
Nuomonės formuotojo pateikiamą informaciją priimu kaip vertingą
Nuomonės formuotojo pateikiamą informaciją priimu kaip reklamą, todėl neteikiu tam daug reikšmės
Kai nuomonės formuotojai reklamuoja prekę/paslaugą, aš pajuntu, kad prekė/paslauga yra reikalinga
Kai nuomonės formuotojams pateikia informaciją apie prekę/paslaugą man kyla noras ją nusipirkti
Kai nusiperku nuomonės formuotojo reklamuota prekę/paslaugą, aš persvarstau produkto savybes ir gaunamą vertę
Išbandžius nuomonės formuotojo reklamuota prekę/paslaugą, aš pradedu labiau pasitikėti nuomonės formuotoju
Įvertinkite pritarimą teiginiui pagal Jūsų teikiamus prioritetus
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Kai nuomonės formuotojas reklamuoja prekę/paslaugą, tai pritraukią mano dėmesį su pirmuoju išsakytu sakiniu
Kai, nuomonės formuotojas reklamuoja prekę/paslaugą, man sužadina tam tikras emocijas
Kai nuomonės formuotojas reklamuoja prekę/paslaugą, mane priverčia susimąstyti
Kai nuomonės formuotojas supažindina su prekę/paslaugą, man sukelia susidomėjimą prekę/paslaugą.
Kai nuomonės formuotojas pateikia svarius argumentus, kodėl prekė/paslauga turėtu būti aktuali, tai mane padrąsina svarstyti apie įsigijimą
Kai nuomonės formuotojas paaiškina ką galima prarasti nepasinaudojus preke/paslauga, mane pastumi link pirkimo
Kai nuomonės formuotojas pateikia prekės/paslaugos savybes ir funkcijas, man atsiranda aktualumas preke/paslauga
Kai nuomonės formuotojas paaiškina kaip reklamuojama prekė/paslauga išspręs problemas ir išsipildys svajones, man atsiranda troškimas įsigyti prekę.
Kai nuomonės formuotojas pateikia prekės/paslaugos naudą ir privalumus, mane priverčia norėti prekės.
Kai nuomonės formuotojas, pateikia ribotą laiką galiojanti pasiūlymą, mane paskatina imtis veiksmų
Kai nuomonės formuotojas suteikia išskirtinę/unikalią nuolaidą, man padeda apsispręsti
Kai nuomonės formuotojai informuoja, kad įsigyjant prekę/paslaugą galiu gauti papildomai dovanų arba nemokamų priedų, man sukelia norą pirkti
Lytis:
Amžius
Išsilavinimas: