Uservkochanauskait
Results201
Vieša
Pranešti

Vartotojo socialinio identiteto įtaka ketinimui pirkti naujas prekes, vartotojo inovatyvumo vaidmuo

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, kurie veikia vartotojų ketinimą pirkti naujas prekes – šiuo atveju elektromobilius. Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes.

 

Kilus klausimams, galite kreiptis el. paštu [email protected]

 

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos meniu

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų01213
Atsakymų0201

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »