Valstybinio studijų fondo teikiamų paslaugų kokybės vertinimas

Siekdamas pagerinti savo teikiamų paslaugų kokybę, Valstybinis studijų fondas kviečia Jus užpildyti šį klausimyną. Jūsų dalyvavimas šioje apklausoje ir išsakyti atsiliepimai, lūkesčiai ir pageidavimai padės mums tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, gerinti klientų aptarnavimą ir prisitaikyti prie Jūsų poreikių.

Šis klausimynas apima tokias sritis:

  • Bendrasis fondo darbo kokybės įvertinimas;
  • Konkrečių paslaugų vertinimas;
  • Fondo teikiamų elektroninių paslaugų vertinimas;
  • Informacijos apie fondo veiklą prieinamumo ir kokybės vertinimas;
  • Tobulintinų veiklos sričių identifikavimas.


Ši apklausa yra anoniminė ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus naudojami tik statistinei analizei kartu su kitų apklaustųjų atsakymais. Apklausą sudaro 18 klausimų, į kuriuos atsakydami užtruksite apie 20 minučių.

Dėkojame už sutikimą dalyvauti apklausoje!

1. Ar per pastaruosius 12 mėnesių naudojotės Valstybinio studijų fondo teikiamomis paslaugomis arba kreipėtės dėl informacijos suteikimo?

2. Kaip bendrai vertinate Valstybinio studijų fondo teikiamas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 labai blogai, 10 labai gerai)?

3. Kokiu klausimu kreipėtės į Valstybinį studijų fondą?

Kitas variantas (įrašykite)

    …Daugiau…

    4. Kokiu būdu kreipėtės į Valstybinį studijų fondą?

    Kitas variantas (įrašykite)

      …Daugiau…

      5. Kaip vertinate Valstybinio studijų fondo Jums suteiktas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 labai blogai, 5 labai gerai)?

      6. Per kiek laiko buvo išspręstas / atsakytas Jūsų klausimas?

      7. Kuris būdas Jums patogiausias susisiekti su fondu?

      Kitas variantas (įrašykite)

        …Daugiau…

        8. Kiek kartų paprastai skambinate, kol pavyksta susisiekti su Jums reikalingu fondo darbuotoju?

        Kitas variantas (įrašykite)

          …Daugiau…

          9. Jums nepavyko iš karto telefonu susiekti su reikalingu darbuotoju, nes:

          Kitas variantas (įrašykite)

            …Daugiau…

            10. Kaip vertinate Valstybinio studijų fondo Jums suteiktas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 labai blogai, 5 labai gerai)?

            11. Įvertinkite šio teiginio teisingumą apie žemiau nurodytą paslaugą suteikusį fondo darbuotoją: „Mane aptarnavęs fondo darbuotojas buvo mandagus, išklausė ir įsigilino į mano problemą, suteikė išsamią informaciją ir / ar kokybišką paslaugą arba suprantamai paaiškino atsisakymo teikti informaciją / paslaugą priežastis“ (skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 visiškai nesutinku, 10 visiškai sutinku):

            12. Įvertinkite žemiau pateiktų teiginių teisingumą apie Valstybinio studijų fondo elektronines paslaugas “ (skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 visiškai nesutinku, 10 visiškai sutinku)?

            13. Ar Jums pakanka informacijos apie Valstybinio studijų fondo veiklą ir teikiamas paslaugas, kuri pateikiama:

            14. Įvertinikte žemiau pateiktų teiginių teisingumą apie informacijos pateikimą fondo internetinėje svetainėje www.vsf.lt (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 visiškai nesutinku, 5 visiškai sutinku):

            15. Kas Jums yra svarbiausia gaunant Valstybinio studijų fondo teikiamas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 visiškai nesvarbu, 5 labai svarbu)?

            17. Jūs esate:

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              18. Kiek laiko esate (Jūsų šeimos narys yra) Valstybinio studijų fondo paslaugų gavėjas?

              Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą