Var du introducerad med Alfred Nobel och Nobelpriser i dagis eller grundskol? På vilket sätt?
- Runt grundskolan/låg-och-mellanstadiet
- Ett värdigt och högst uppskattat pris
- Jag läste en bok om Alfred Nobel och presenterade den.
- Det kommer jag inte ihåg
- I grundskolan fick vi läsa om Alfred Nobel och Nobelpriset från ca 3e klass, varje år under nobelpriset diskuterades även nobelpriset och dess innebörd lite mer