Grundsskolan, vet ej
Inte direkt, kanske lite prat om det när det skedde i grundskolan, men ingen explicit förklaring.
Grundskola
Vi fick lära oss om Alfred Nobel
Förskola/Dagis
Lektioner, diskussioner, säkert något arbete
Nej
Grundskolan, det var nog i samhällskunskapen det blev introducerat i årskurs 4 någon gång
Jag fick kännedom om Alfred Nobel på högstadiet i mitt hemland Colombia
Ja, minns inte