UAB ,,Uoga Uoga" prekės ženklo analizė

Gerbiamas respondente, Kauno kolegijos Verslo fakulteto studentai kviečia Jus dalyvauti apklausoje.

Apklausos tikslas – išsiaiškinti demografines ir psichografines vartotojų charakteristikas bei prekės ženklo įsimintinumą. Surinkti duomenys bus panaudoti rašant kursinį darbą. Anketa yra anoniminė. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik mokslo tikslams. Jūsų nuomonė yra labai svarbi! Pažymėkite Jums tinkamą atsakymą.

UAB ,,Uoga Uoga" prekės ženklo analizė
Anketa neaktyvi

1. Ar žinote ,,Uoga Uoga“ prekės ženklą?

2. Jei taip, kokias asociacijas Jums sukelia šis prekės ženklas?

    …Daugiau…

    3. Kaip dažnai naudojate ,,Uoga Uoga“ kosmetiką?

    4. Ar rekomenduotumėte savo giminaičiams/draugams ,,Uoga Uoga“ kosmetiką?

    5. Kokie veiksniai daro įtaką pasirenkant kosmetiką?

    6. Kur matėte ,,Uoga Uoga“ reklamą?

    7. Kokias žinote natūralios kosmetikos įmones?

    8. Kaip vertinate ,,Uoga Uoga“ prekės žeklo įvaizdį? (1 – labai blogai, 10 – labai gerai)

    9. Koks Jūsų amžius?

    10. Jūsų lytis:

    11. Gyvenamoji vieta:

    12. Jūsų pajamos:

    13. Jūsų socialinė padėtis:

    Susikurti savo anketą