UserSELmarketing
Results50
Vieša
Pranešti

Tyrimas apie "IKEA" parduotuves

Gerbiamas respondente, Kauno kolegijos III kurso ,,Pardavimų vadybos” studentės atlieka tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie ,,IKEA”parduotuves. Anketa yra anoniminė ir atsakymai bus panaudoti tik tyrimo tikslams.

Ačiū už sugaištą Jūsų laiką!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Iš kokių informacijos šaltinių sužinojote apie „IKEA“ parduotuves?Privalomas
2. Kaip dažnai perkate „IKEA“ parduotuvėse?Privalomas
3. Kokie veiksniai lemia apsisprendimą pirkti baldų parduotuvėse?Privalomas
(1- visiškai nelemia apsisprendimo pirkti, 2- nelemia apsisprendimo pirkti, 3- nei lemia, nei nelemia apsisprendimo pirkti, 4- lemia apsisprendimą pirkti, 5- labai lemia apsisprendimą pirkti)
15
Palanki vieta
Kaina
Platus asortimentas
Gera kokybė
Palankesnės lojalumo programos sąlygos
Aptarnavimo lygis
4. Ar Jums yra tekę naudotis „IKEA FAMILY“ nuolaidų kortele?Privalomas
5. Kaip Jūs vertinate „IKEA“ parduotuvės kainos ir kokybės santykį?Privalomas
6. Kokie veiksniai lemia Jūsų pakartotinį apsipirkimą „IKEA“ parduotuvėse?Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Gera produkcijos kokybė
Malonus ir šiltas aptarnavimas
Palankios kainos
Išskirtinės prekės
Gausus prekių asortimentas
Patogus prekių išdėstymas
Parduotuvės įvaizdis
Skambanti muzika parduotuvėje
Kvapai parduotuvėje
Galimybė užsisakyti prekę/-es, prekių atsiėmimo punktuose
7. Kokio tipo parduotuvėse dažniausiai perkate?Privalomas
8. Jūsų sprendimo priėmimas apsipirkimo metu:Privalomas
9. Kaip Jūsų nuotaika įtakoja pirkimą?Privalomas
10. Kokiose kitose baldų parduotuvėse yra tekę apsipirkti?Privalomas
Galima pasirinkti kelis atsakymo variantus.
11. Dėl kokių priežasčių prekes perkate kitose parduotuvėse?Privalomas
Galima pasirinkti kelis atsakymo variantus. Galima įvesti ir savo variantą.
12. Kokią įtaką Jūsų apsisprendimui turi parduotuvės reklama?Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Labai dažnai perku reklamuojamas prekes
Reklama neturi visiškai jokios įtakos mano apsisprendimui
Reklama mažina norą pirkti šios parduotuvės prekes
Nesidomiu reklamomis
13. Jeigu esate pirkę „IKEA“ parduotuvėje, ar rekomenduotumėte apsipirkti ir kitiems?Privalomas
14. Kas turi didžiausią įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti?Privalomas
15. Jūsų lytis:Privalomas
16. Jūsų gyvenamoji vieta:Privalomas
17. Jūsų amžius:Privalomas
18. Jūsų profesija/užsiėmimas?Privalomas
19. Jūsų išsilavinimas?Privalomas
20. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį?Privalomas