UserMEnd
Results68
Vieša
Pranešti

Stereotipo, kaip socialinės reklamos pagrindo, naudojimas.

Socialinių mokslų kolegijos, Tarptautinio verslo ir rinkodaros katedros, Reklamos kūrimo studijų programos studentė, Monika Endriulaitytė, atlieka baigiamosios praktikos tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti stereotipo panaudojimo kuriant socialinę reklamą ypatumus. Tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe, pateikiami išvestiniais skaičiais.

Tyrime garantuojamas Jūsų anonimiškumas, neprašoma duomenų, leidžiančių identifikuoti Jūsų tapatybę.

Jūsų atsakymai labai svarbūs. Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą.

3. Kaip manote, kiek žemiau patektas mintis galima įvardinti kaip visuomeniškai abejingas?
4. Įvertinkite, kaip šie veiksniai veikia abejingumo visuomenėje plitimą.
5. Kaip manote, kokioje aplinkoje gajūs šie stereotipai?
8. Įsivaizduokite žemiau aprašytų situacijų vaizdinius. Kurie iš jų Jums labiausiai asocijuojasi su abejingumu visuomenėje jautrioms problemoms? Sužymėkite šias situacijas svarbos mažėjimo tvarka nuo 1 iki 8 (1 - svarbiausias, 8 - mažiausiai svarbus).
10. Jūsų lytis:
11. Jūsų amžius:
12. Jūsų išsilavinimas:
13. Jūsų gyvenvietė:

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis
Nuimti filtrą
Atfiltruotas rezultatų kiekis:

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų02868
Atsakymų068

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »