UserPaulina.gin
Results185
Vieša
Pranešti

Socialinių tinklų mega nuomonės lyderių vaidmuo vartotojų elgsenai renkantis „Daniel Wellington“ prekės ženklo produktus

Sveiki,

esu Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos ketvirto kurso studentė. Šiuo metu atlieku bakalauro baigiamajam darbui skirtą tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti socialinių tinklų mega nuomonės lyderių (angl. mega-influencer) vaidmenį renkantis „Daniel Wellington“ prekės ženklo produktus. Mega nuomonės lyderiu apibūdinamas vienoje ar kitoje socialinėje platformoje turintis 100 tūkst. ir daugiau sekėjų, gerai visuomenėje žinomas žmogus, dėl savo karjeros ir profesinės veiklos kurią jis išmano ir joje yra pasiekęs aukštumų (aktorystės, dainavimo, stiliaus patarimų ir kita). Dalyvavimas tyrime yra savanoriškas. Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus analizuojami ir pateikiami apibendrinta forma bakalauro baigiamajame darbe.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Ar žinote „Daniel Wellington“ prekės ženklą?
2. Iš kur sužinojote apie „Daniel Wellington“ prekės ženklą?
(galimas vienas atsakymo variantas)
3. Ar dažnai pastebite nuomonės lyderių/influencerių įvairiems prekės ženklams skirtas reklamas socialiniuose tinkluose?
(galimas vienas atsakymo variantas)
4. Ar esate pastebėję nuomonės lyderių reklamą, skirtą „Daniel Wellington“ prekės ženklui socialiniame tinkle „Instagram“?
5. Kurio nuomonės lyderio paskyroje socialiniame tinkle „Instagram“ matėte „Daniel Wellington“ reklamą?
(galimi keli atsakymo variantai)
6. Kaip vertinate aukščiau išvardintų nuomonės lyderių Jums matytas „Daniel Wellington“ prekės ženklui skirtas reklamas socialiniame tinkle „Instagram“?
(galimas vienas atsakymo variantas)
7. Įvertinkite kaip keičiasi Jūsų elgsena, pastebėjus aukščiau išvardintų nuomonės lyderių rekomenduojamus „Daniel Wellington“ prekės ženklo produktus socialiniame tinkle „Instagram“.
Įvertinkite kiekvieną aspektą skalėje nuo 5 iki 1 (5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku)
Visiškai sutinku (5)Sutinku (4)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Nesutinku (2)Visiškai nesutinku (1)
Padidina susidomėjimą rekomenduojamu produktu
Sužadina poreikį įsigyti rekomenduojamą produktą
Pastebėjus reklamuojamą produktą rekomenduoju jį pažįstamiems, kuriems jis reikalingas
Labiau pasitikiu rekomenduojamu produktu ir pačiu prekės ženklu
8. Kiek Jums aukščiau išvardintų nuomonės lyderių „Daniel Wellington“ prekės ženklui skirta reklama yra naudinga?
(galimas vienas atsakymo variantas)
9. Įvertinkite veiklos sritis, kuriose aukščiau išvardintų nuomonės lyderių daroma „Daniel Wellington“ prekės ženklo reklama Jums yra naudinga.
Įvertinkite kiekvieną aspektą skalėje nuo 5 iki 1 (5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku)
Visiškai sutinku (5)Sutinku (4)Nei sutinku, nei nesutinku (3)Nesutinku (2)Visiškai nesutinku (1)
Sužinau apie šio prekės ženklo produktų naujienas
Sužinau apie šio prekės ženklo produktų teikiamas naudas
Padeda apsispręsti kurį produktą įsigyti
Pašalina galimas su produkto/paslaugos pirkimu susijusias rizikas (pvz. abejones dėl kokybės)
Nuomonės lyderių suteikiami nuolaidos kodai padeda sutaupyti pinigų
10. Ar esate įsigiję aukščiau išvardintų nuomonės lyderių socialiniame tinkle „Instagram“ rekomenduojamų produktų iš „Daniel Wellington“?
(galimi keli atsakymo variantai)
11. Kokius esate įsigiję aukščiau išvardintų nuomonės lyderių socialiniuose tinkluose rekomenduojamus „Daniel Wellington“ prekės ženklo produktus?
(galimi keli atsakymo variantai)
12. Ar įsigyti produktai patenkino Jūsų lūkesčius?
(galimas vienas atsakymo variantas)
13. Ar po to, kai įsigijote aukščiau išvardintų asmenų reklamuojamus produktus iš „Daniel Wellington“, rekomendavote juos kitiems?
(galimas vienas atsakymo variantas)
14. Jūsų lytis:
15. Jūsų amžius:
16. Jūsų išsilavinimas: