Socialinių tinklų mega nuomonės lyderių vaidmuo vartotojų elgsenai renkantis „Daniel Wellington“ prekės ženklo produktus

Sveiki,

esu Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos ketvirto kurso studentė. Šiuo metu atlieku bakalauro baigiamajam darbui skirtą tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti socialinių tinklų mega nuomonės lyderių (angl. mega-influencer) vaidmenį renkantis „Daniel Wellington“ prekės ženklo produktus. Mega nuomonės lyderiu apibūdinamas vienoje ar kitoje socialinėje platformoje turintis 100 tūkst. ir daugiau sekėjų, gerai visuomenėje žinomas žmogus, dėl savo karjeros ir profesinės veiklos kurią jis išmano ir joje yra pasiekęs aukštumų (aktorystės, dainavimo, stiliaus patarimų ir kita). Dalyvavimas tyrime yra savanoriškas. Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus analizuojami ir pateikiami apibendrinta forma bakalauro baigiamajame darbe.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus.

Socialinių tinklų mega nuomonės lyderių vaidmuo vartotojų elgsenai renkantis  „Daniel Wellington“  prekės ženklo produktus
Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą