Socialinės reklamos veiksmingumas bei efektyvumas Lietuvoje

Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos teisės fakulteto studentas, rašydamas baigiamąjį darbą „Socialinės reklamos teisinis reguliavimas: teorija ir praktika“, tiria socialinės reklamos veiksmingumą bei efektyvumą praktikoje.

           Jūsų nuomonė yra labai svarbi šių tyrimų rezultatams, todėl prašome nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus.

A n o n i m i š k u m ą   g a r a n t u o j a m e !

1. Jūsų amžius (įrašykite)

  1. 22
  2. 11
  3. 22
  4. 28
  5. 21
  6. 20
  7. 22
  8. 25
  9. 25
  10. 78
…Daugiau…

2. Lytis:

3. Jūsų išsilavinimas:

kitas variantas.

  1. aukštasis
  2. Magistras
  3. du vienetai
  4. Dveji aukštieji išsilavinimai
  5. KTU
  6. dr

4. Jūsų užimamos pareigos (įrašykite)

  1. studentė
  2. Direktorius
  3. Studentas
  4. psichologe
  5. studijuoju
  6. studentė
  7. studentė
  8. inžinierius
  9. Projektų vadovas
  10. gen direktorius
…Daugiau…

5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?

6. Ar pastebite socialines reklamas?

7. Kaip manote, koks yra socialinės reklamos tiksklas?

Kitas variantas

  1. Priklauso nuo reklamos, gali turėti įvairių tikslų.
  2. nurašyti pinigus stotelėse
  3. praplauti pinigus
  4. Tai, kas isvardinta, taciau efektyvumas - kitas klausimas
  5. man nesvarbu
  6. nezinau

8. Kur dažniausiai pastebite socialinę reklamą?

Kitas variantas

  1. ant tilto
  2. kieme
  3. nepastebiu
  4. nepastebiu

9. Ar pastebėjote, kad Lietuvoje padaugėjo socialinių reklamų?

10. Ar prisiminate nors vieną konkrečią socialinę reklamą?

11. Jei taip, tai kokia? Įrašykite

  1. labiausiai įsimine vaikystyje per tv matyta reklama kurioje buvo vaizdziai parodyta avarijq, kai vaikas iskrenta per priekini stikla. iki dabar sededama masinos gale prisisegu dirza.
  2. Vaikų įvaikinimas
  3. apie kalinius, smurta
  4. smurtas prieš moteris, vaikai, patyrę seksualinį išnaudojimą, skatinimas įsivaikinti
  5. prieš akademinį nesąžininguma, prieš karą keliuose, živ, gimdos kaklelio vėžio reklama
  6. reklama apie prekybą žmonėmis (nebūk parduota kaip lėlė ar kažkaip panašiai), taip pat apie smurtą prieš moteris
  7. Nebūk žąsinas- užsisesk saugos diržą.
  8. dreizeris - finansininkas
  9. Ta, kurioje mergaite islekia pro priekini stikla. Ir dar viena, kuri buvo patalpinta bernardinai.lt,joje tetis vairuoja isivaziduojama masina sededamas ant kedes,o kai ivyksta isivaizduojama avarija,mama ir durka pribega ir atstoja jam saugos dirza.
  10. Donarystės, vaikų namų
…Daugiau…

12. Ar reikalinga socialinė reklama Lietuvoje?

13. Ar manote, kad socialinė reklama yra efektyvi Lietuvoje?

14. Kuo Jus sudomino paskutinė matyta, girdėta socialinė reklama?

Kitas variantas

  1. niekuom
  2. niekuo, banali ir per daug akivaizdi
  3. -
  4. Deja, lietuviskos nepasizymi kazkokiu isskirtinumu
  5. tuo, kad atsirado kažkokių socialinių reklamų
  6. žiaurumu, kai neprisegtas vaikas "išlekia" per automobilio langą.
  7. niekuo

15. Kokioms socialinėms problemoms reikėtų skirti daugiausia dėmesio?

Kitas variantas

  1. kelti tautinę savimonę
  2. ugdyti pionerius soc. reklamai
  3. skatinanti isivaikinti,globoti vaikus,gyvenancius vaiku namuose
  4. įvaikinimo skatinimui, kovai su patyčiomis mokyklose
  5. reikia ziuret saves, o ne mokyti gyvent kitu
  6. kovai su valdzios klaunais

16. Kaip manote, kas daro socialinę reklamą efektyvesnę?

Kitas variantas

  1. įtaigus pateikimas
  2. Priklauso nuo problemos ir panaudojimo efektyvumo
  3. manau visi sie veiksniai turi itakos efektyvumui, isskyriau mano manymu labiausiai itakojancius
  4. seksualumas

17. Ar pakanka socialinių reklamų Lietuvoje?

18. Kuris iš paminėtų variantų, Jūsų nuomone, socialinę reklamą paverstų efektyvesne?

kitas variantas.

  1. kartu su picos reklama :)
  2. labai aktualios problemos taiklus, aiškus ir įdomus parodymas
  3. tinkamai atskeidus reklamos esmę
  4. humoras
  5. Reklamos paveikumas, t.y. stiprumas emocijos, kuria sukelia reklama
  6. Rodymas kitų, galbūt žinomų žmonių pavyzdžiu.
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą