Socialinės reklamos veiksmingumas bei efektyvumas Lietuvoje

Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos teisės fakulteto studentas, rašydamas baigiamąjį darbą „Socialinės reklamos teisinis reguliavimas: teorija ir praktika“, tiria socialinės reklamos veiksmingumą bei efektyvumą praktikoje.

           Jūsų nuomonė yra labai svarbi šių tyrimų rezultatams, todėl prašome nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus.

A n o n i m i š k u m ą   g a r a n t u o j a m e !

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius (įrašykite)

2. Lytis:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų užimamos pareigos (įrašykite)

5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?

6. Ar pastebite socialines reklamas?

7. Kaip manote, koks yra socialinės reklamos tiksklas?

8. Kur dažniausiai pastebite socialinę reklamą?

9. Ar pastebėjote, kad Lietuvoje padaugėjo socialinių reklamų?

10. Ar prisiminate nors vieną konkrečią socialinę reklamą?

11. Jei taip, tai kokia? Įrašykite

12. Ar reikalinga socialinė reklama Lietuvoje?

13. Ar manote, kad socialinė reklama yra efektyvi Lietuvoje?

14. Kuo Jus sudomino paskutinė matyta, girdėta socialinė reklama?

15. Kokioms socialinėms problemoms reikėtų skirti daugiausia dėmesio?

16. Kaip manote, kas daro socialinę reklamą efektyvesnę?

17. Ar pakanka socialinių reklamų Lietuvoje?

18. Kuris iš paminėtų variantų, Jūsų nuomone, socialinę reklamą paverstų efektyvesne?