Socialinės reklamos, nukreiptos prieš nesaugų vairavimą, poveikis jaunimui

Gerb. Respondente, Mes esame Vilniaus Universiteto Kauno Humanitarinio fakulteto pirmo kurso studentės ir atliekame tyrimą, kuriuo norime išsiaiškinti socialinės reklamos poveikį jaunimui. Į anketoje pateiktus klausimus atsakykite pasirinkdami Jums priimtiniausią atsakymo variantą jį apibraukdami, o atviro tipo klausimuose išsakykite savo nuomonę. Anketos rengėjai garantuoja anonimiškumą ir konfidencialumą. Duomenys bus naudojami tik apibendrinimui. Dėkojame už Jūsų nuoširdumą ir bendradarbiavimą.

1.Ką žinote apie socialinę reklamą?

  1. Kad ju yra per daug :D
  2. apsaugo nuo lytiskai plintanciu ligu
  3. nedaug.
  4. taip
  5. kuriama siekant paveikti visuomenę, padėti spręsti tam tikras soc. problemas, dažniausiai prevencinio pobūdžio reklamos, skatinančios nedaryti to ar ano, be to dažniau jos išssiskiria savo orginalumu iš komercinių reklamų
  6. Kažką žinau :)
  7. Nedaug
  8. Reklama, atkreipianti demesi i tam tikras socialines problemas, raginanti ju isvengti.
  9. Nieko
  10. Absoliučiai nieko

2. Kaip dažnai susiduriate su socialine reklama?

3. Kaip vertinate dažnai rodomas socialines reklamas?

Jei atsakėte kita, kodėl?

  1. as vertinu neneigiamai
  2. Patenkinamai, nes ne visada jos būna įtikinamos , ir dizaino kokybė - abejotina.

4. Ar visada atkreipiate dėmesį į socialinę reklamą?

5. Į kokią socialinę reklamą pirmiausia atkreipiate dėmesį? (galimi keli atsakymo variantai)

Jei atsakėte kita, kodėl?

  1. nes atkreipiu demesi i nuogas merginas

6. Kokiu būdu platinama socialinė reklama Jums daro didžiausią įtaką Jūsų manymu?

7. Kodėl?

  1. nes juo daugiausiai naudojiuosi
  2. nes turiu interneta
  3. nes pasitelki du pojucius suzinoti reikalinga informacija.
  4. nes internetu platinamo reklamos nera tokios banalios ir nuvalkiotos kaip per televizija.
  5. Nes didžiausias formatas, galima didelė sprendimų įvairovė, tuo priartinant pačią reklamą kartais prie pat individo, tarkim gatvėje.
  6. Nes ją žiūri daug žmonių
  7. gera informmavimo priemone
  8. Nes internete praleidziama daugiausiai laiko, reklama gali isplisti visame pasaulyje.
  9. Dažniausiai matau
  10. Jie būna pavaizduoti labai originaliai ir tai mane sudomina.

8. Kokios vertybės atsispindinčios socialinėje reklamoje, daro Jums didžiausią poveikį?(Išdėlioti pagal svarbumą).

9. Ar socialinės reklamos, kuriose dalyvauja įžymūs žmonės, sulaukia didesnio Jūsų dėmesio?

10. Kodėl?

  1. labiau sudomina
  2. nes man aptinka valdorfo grikiai
  3. nes i juos atkreipi labiau demesi
  4. Nėra jokio slirtumo ar reklamose dalyvauja garsi asmenybė, ar paprastas žmogus.
  5. Nes man dzin ar tas žmogus žinomas ar ne
  6. Nes problemos aktualios ir be žymių žmonių
  7. ne
  8. Svarbi pati reklama, o ne kas vaidina.
  9. Matau pažįstamą veidą, kuris patraukia dėmesį
  10. Manęs nedomina garsūs žmonės

11.Ar visada suprantate pagridinę socialinės reklamos mintį?

12. Kokia paskutinė Jūsų matyta socialinė reklama, nukreipta prieš nesaugų vairavimą?

  1. snd baxuras pasakojo kaip girtas vairavo ir vos neuzsimuse...
  2. apie greiti.
  3. vairavimas be diržų, kai mergaitė sėdinti gale išlekia pro priekinį stiklą.
  4. Dvidešimtmetės merginos subjaurotas veidas, kai į ją atsitrenkia girto vairuotojo vairuojamas automobilis
  5. Nepamenu
  6. Filmukas, kuriame parodoma daug avariju.
  7. Užsienietiška.
  8. Padžiauti įvairiausi apatiniai.

13. Kodėl Jums ji įsiminė?

  1. nes baxuras pasakojo
  2. nes idomi
  3. nes taip gali atsitikti šeinos nariams, draugams ar pažįstamiems.
  4. nes buvo šokiruojanti
  5. Rodel kad ji svrbi
  6. Labai realistiska, parodomi skaudus padariniai.
  7. Nes joje daug žiaurumo, privertė susimastyti
  8. Nes tai vienintelė reklama, kurią pastebėjau savo mieste

14. Ar vairuojate?

15.Ar yra tekę nesaugiai vairuoti?

16. Yra pastebėta, jog socialinė reklama daro skirtingą poveikį vairuojančiam jaunimui. Įvertinkite teiginius:

17.Ar yra tekę važiuoti su nesaugiai vairuojančiu asmeniu?

18. Yra manoma, jog socialinė reklama daro skirtingą poveikį ne tik vairuojančiam, bet ir nevairuojančiam jaunimui. Įvertinkite teiginius:

19. Ar manote, kad socialinė reklama gali sumažinti avarijų skaičių?

20. Jūsų lytis

21. Jūsų amžius

  1. 19
  2. 19
  3. 19
  4. 18
  5. 20
  6. 19
  7. 27
  8. 19
  9. 19
  10. 18

22. Gyvenamoji vieta

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą