Socialinės reklamos, nukreiptos prieš nesaugų vairavimą, poveikis jaunimui

Gerb. Respondente, Mes esame Vilniaus Universiteto Kauno Humanitarinio fakulteto pirmo kurso studentės ir atliekame tyrimą, kuriuo norime išsiaiškinti socialinės reklamos poveikį jaunimui. Į anketoje pateiktus klausimus atsakykite pasirinkdami Jums priimtiniausią atsakymo variantą jį apibraukdami, o atviro tipo klausimuose išsakykite savo nuomonę. Anketos rengėjai garantuoja anonimiškumą ir konfidencialumą. Duomenys bus naudojami tik apibendrinimui. Dėkojame už Jūsų nuoširdumą ir bendradarbiavimą.
Rezultatai yra viešai prieinami

1.Ką žinote apie socialinę reklamą? ✪

2. Kaip dažnai susiduriate su socialine reklama? ✪

3. Kaip vertinate dažnai rodomas socialines reklamas? ✪

Jei atsakėte kita, kodėl?

4. Ar visada atkreipiate dėmesį į socialinę reklamą? ✪

5. Į kokią socialinę reklamą pirmiausia atkreipiate dėmesį? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

Jei atsakėte kita, kodėl?

6. Kokiu būdu platinama socialinė reklama Jums daro didžiausią įtaką Jūsų manymu? ✪

7. Kodėl? ✪

8. Kokios vertybės atsispindinčios socialinėje reklamoje, daro Jums didžiausią poveikį?(Išdėlioti pagal svarbumą). ✪

12345
o Šeima
o Draugai
o Sveikata
o Materialinės vertybės
o Kita

9. Ar socialinės reklamos, kuriose dalyvauja įžymūs žmonės, sulaukia didesnio Jūsų dėmesio? ✪

10. Kodėl? ✪

11.Ar visada suprantate pagridinę socialinės reklamos mintį? ✪

12. Kokia paskutinė Jūsų matyta socialinė reklama, nukreipta prieš nesaugų vairavimą?

13. Kodėl Jums ji įsiminė?

14. Ar vairuojate? ✪

15.Ar yra tekę nesaugiai vairuoti?

16. Yra pastebėta, jog socialinė reklama daro skirtingą poveikį vairuojančiam jaunimui. Įvertinkite teiginius:

Matyta socialinė reklama Jus paskatino...
Visiškai nepritariuNepritariuIš dalies pritariuPritariuVisiškai pritariu
būti atidesniu/ia kelyje
būti tolerantiškesniu/ia kelyje
įsitikinti, kad vežami keleiviai paiso saugos taisyklių
nevairuoti net išgėrus leistiną kiekį alkoholio
nevairuoti susijaudinus ar sergant
neviršyti ar rečiau viršyti greitį
nevairuoti esant itin prastomis oro sąlygomis

17.Ar yra tekę važiuoti su nesaugiai vairuojančiu asmeniu? ✪

18. Yra manoma, jog socialinė reklama daro skirtingą poveikį ne tik vairuojančiam, bet ir nevairuojančiam jaunimui. Įvertinkite teiginius: ✪

Matyta socialinė reklama Jus paskatino...
Visiškai nepritariuNepritariuIš dalies pritariuPritariuVisiškai pritariu
paraginti keleivius imtis saugumo priemonių
perspėti vairuotoją dėl greičio ribotumo
neleisti vairuoti neturint tam teisės
neleisti vairuoti išgėrus
neblaškyti vairuotojo dėmesio

19. Ar manote, kad socialinė reklama gali sumažinti avarijų skaičių? ✪

20. Jūsų lytis ✪

21. Jūsų amžius ✪

22. Gyvenamoji vieta ✪