Skaitmeninės mokymo(si) priemonės Eduka klasė įtaka pradinių klasių mokinių motyvacijai matematikos pamokoje
Sveiki,
Esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Profesinių pedagoginių studijų programos paskutinio kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama ištirti skaitmeninės mokymo(si) priemonės Eduka įtaką pradinių klasių mokinių motyvacijai matematikos pamokoje. Maloniai kviečiu Jus dalyvauti tyrime ir atsakyti į pateiktus klausimus. Ši apklausa yra anoniminė, o gauti duomenys bus apibendrinami ir naudojami tik tyrimo tikslais.
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką.
Anketa neprieinama
1. Jūsų kvalifikacinė kategorija:
2. Jūsų pedagoginio darbo stažas:
3. Su kelintų klasių mokiniais dirbate?
4. Kaip manote ar svarbu skatinti mokinio mokymo(si) motyvaciją pamokose?
5. Kokiais mokymo(si) metodais skatinate mokinių mokymo(si) motyvaciją matematikos pamokoje?
Kitas variantas (įrašykite)
- Eduka klasės užduotys
6. Kas motyvuoja mokinius įsitraukti į mokymo(si) procesą?
7. Ar jūsų manymu matematikos pamokoje skaitmeninės mokymo(si) priemonės yra pranašesnės už įprastas mokymo(si) priemones? Kaip manote kodėl?
- Matematikos pamokose reikia tiksliai atsakyti, išspręsti, todėl labai pravartu naudoti skaitmenines priemones įvertinti vaikų supratimą, žinias, galimybes.
- Pagal dabartinius vaikus skaitmeninės priemonės labiau juos sudomina.
- Taip, matematikos pamokoje, kai užduotis pateikiu per Eduką mokiniai labiau įsitraukia, nori jas daryti, galbūt juos pritraukia vien faktas, kad teks dirbtu su kompiuteriais, tačiau tai yra efektyvu.
- Taip, vaikams patinka dirbti su interatyviomis priemonėmis
- Gal skatina daugiau mąstyti įprastos priemonės
- Aš manau , kad tikrai yra. Skaitmeninės priemonės labiau mano manymu skatina vaikus įsitraukti į veiklą, jos labiau domina ir pritraukia vaikus atlikti tam tikras užduotis.
- Manau, kad pranašesnės. Lavina vaiko vaizduotę, skatina kūrybiškumą, didesnį susidomėjimą tema, užduotimis. Susikoncentravimas ties vienu dalyku, tobulėjimas kompiuterinio raštingumo srityje.
- Pranašesnes,nes vaikams įdomiau mokytis.
- Taip.
- Vaikai labiau domisi ir įsitraukia į atliekamas užduotis.
8. Kaip dažnai naudojate skaitmeninę mokymo(si) priemonę EDUKA klasė?
9. Ar skaitmeninė mokymo(si) priemonė EDUKA klasė atitinka visus Jūsų lūkesčius?
10. Kaip manote ar skaitmeninė mokymo(si) aplinka EDUKA klasė labiau skatina mokinius mokytis nei naudojant įprastas mokymo(si) priemones?
11. Ar mokiniai noriai atlieka užduotis skaitmeninėje Eduka klasė platformoje?
12. Kokius pokyčius savo mokiniuose įžvelgiate naudodami skaitmeninę mokymo(si) priemonę EDUKA klasė matematikos pamokose?
13. Ar jūsų manymu skaitmeninių mokymo(si) aplinkos EDUKA klasė naudojimas turi daugiau teigiamos įtakos aukštesniems mokinių mokymo(si) rezultatams matematikos pamokoje nei įprastos mokymo(si) priemonės? Kodėl taip manote?
- Negalima atsisakyti įprastų mokymosi priemonių, nes jos geriausiai įvertina mokinių mokymosi lygį ir supratimą, skaitmeninės - papildo mokymosi turinį, padaro jį patrauklesnį vaikams, labiau tinka įsivertinimui ar pamokos temos apibendrinimui.
- Iš dalies, kadangi kyla noras atlikti užduotis, o mokiniai gali stebėti įsivertinimą, tai jie kuo toliau tuo labiau nori atlikti jas teisingai, aiškinasi, kaip tai padaryti
- Turi daugiau teigiamos įtakos, nes vaikai labiau įsitraukia į užduotį
- Teigiamos įtakos turi ir skaitmeninių ir įprastų priemonių naudojimas. Gal skaitmeninės daugiau sudomina vaikus.
- Aš negaliu teigti, kad skaitmeninės mokymosi priemonės turi daugiau įtakos aukštesniems mokymosi rezultatams matematikos pamokoje, tai galvūt labiau skatina vaiką mokytis, paverčiant mokymąsi tokiu kaip žaidimu. Vaiką motyvuoja stengtis atlikti tam tikras užduotis.
- Nes vaizdžiai pateiktos uzduotys skaitmeninėje aplinkoje lengviau suprantamos nei įprastų mokymosi priemonių metodu todel kyla ir vaiku rezultatai.
- Nes vaikams įdomiau mokytis , skaitmeninis turinys.
- Taip
- Geriausi rezultatai pasiekiami derinant įprastą ir skaitmeninį mokymą.
- Taip. Vaikai noriau atlieka klasės darbų ir namų užduotis. Savaime suprantama tada ir įtvirtina žinias.