Skaitmeninės mokymo(si) priemonės Eduka klasė įtaka pradinių klasių mokinių motyvacijai matematikos pamokoje
7. Ar jūsų manymu matematikos pamokoje skaitmeninės mokymo(si) priemonės yra pranašesnės už įprastas mokymo(si) priemones? Kaip manote kodėl?
Matematikos pamokose reikia tiksliai atsakyti, išspręsti, todėl labai pravartu naudoti skaitmenines priemones įvertinti vaikų supratimą, žinias, galimybes.
Pagal dabartinius vaikus skaitmeninės priemonės labiau juos sudomina.
Taip, matematikos pamokoje, kai užduotis pateikiu per Eduką mokiniai labiau įsitraukia, nori jas daryti, galbūt juos pritraukia vien faktas, kad teks dirbtu su kompiuteriais, tačiau tai yra efektyvu.
Taip, vaikams patinka dirbti su interatyviomis priemonėmis
Gal skatina daugiau mąstyti įprastos priemonės
Aš manau , kad tikrai yra. Skaitmeninės priemonės labiau mano manymu skatina vaikus įsitraukti į veiklą, jos labiau domina ir pritraukia vaikus atlikti tam tikras užduotis.
Manau, kad pranašesnės. Lavina vaiko vaizduotę, skatina kūrybiškumą, didesnį susidomėjimą tema, užduotimis. Susikoncentravimas ties vienu dalyku, tobulėjimas kompiuterinio raštingumo srityje.
Pranašesnes,nes vaikams įdomiau mokytis.
Taip.
Vaikai labiau domisi ir įsitraukia į atliekamas užduotis.
Taip, manau, kad pranašesnės. Mokiniai susidomi tokio tipo užduotimis, jos atrodo patrauklios.
pranašesnės, nes vaikai, veikdami praktiškai, lengviau įsisąvina mokomają medžiagą pamokoje.
Nemanau. Bet vaikams skaitmeninės labiau patinka.
Tai yra didelė pagalba mokytojui, nes labiau sudomina vaikus, tačiau negalima pamiršti ir tradicinių mokymosi priemonių.
Ne visada, neskartais tokios temos, kad labiau paaiškinama tradiciniais būdais.
Skaitmeninės priemonės padeda paįvairinti pamokos turinį, pateikti vaikams temą įdomiau ir patraukliau, neleisti jiems nuobodžiauti.
Manau, kad taip, nes vaikams labai patinka, įdomesnės pamokos, labiau informatyvios, daugiau aiškios veiklos ir silpnesniam mokiniui.
Nežinau
Viskas yra svarbu. Skaitmeninės- ne išimtis. Šiuolaikinės IT- neatsiejama ugdymo proceso dalis.
Tai mokymo paįvairinimas
Taip, nes paįvairina, pagyvina pamoką. Vaikai labiau susidomi IT užduotimis.
Pranašumas priklauso nuo pedagogo kompetencių.
Ne, bereikšmė priemomė skirta tik pažaidimui įtvirtinti temai
Manau, kad skaitmeninės mokymosi priemonės turi būti derinamos su tradicinėmis pamokomis, kad gautume geriausią rezultatą.
Pranašesnės. Visa kas išmanu - mokiniams patrauklu
Nėra pranašesnės, daugiau papildymas ir įtvirtinimas
Skaitmeninis amžius labiausiai priimtinas šiuolaikiniams mokiniams.
Taip
Mokiniai lengviau susieja, atsimena informaciją.
Taip, nes juos labiau sudomina skaitmeninės mokymosi priemonės, jiems smagu su jom dirbti ir juos tai daugiau motyvuoja.
Taip, tai daug patrauklesnės ir įdomesnės mokymo priemonės