Reklamos publikavimo poveikis skirtingose erdvėse

Sveiki, 

 esame Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentės, studijuojančios kūrybinių industrijų antrame kurse. Šiuo metu rašome kursinį darbą pavadinimu „Reklamos publikavimo poveikis skirtingose erdvėse“. Tad šios anoniminės apklausos duomenys bus panaudoti tik kursiniam darbui rašyti. Prašome Jūsų atsakyti į klausimus atsakingai.

Ačiū už Jūsų sugaištą laiką.

 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis

2. Gyvenamoji vieta

3. Jūsų amžius

4. Išsilavinimas

5. Į kurias reklamas, Jūs, dažniausiai atkreipiate dėmesį?

6. Į ką dažniausiai atkreipiate dėmesį reklamoje?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    7. Ar tikite tuo, kas sakoma ir vaizduojama reklamoje?

    8. Ar Jus, asmeniškai, veikia reklamos publikavimo vieta?

    9. Ar jūs labiau atkreipiate dėmesį į video reklamą ar plakato tipo?

    10. Jūsų nuomone, ar reklama turi įtakos jaunimo vertybių vystymuisi?

    11. Jeigu vairuojate automobilį, ar lauko reklamos blaško Jūsų dėmesį?

    12. Kaip manote, kokios rūšies lauko reklama yra Jums efektyviausia?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      13. Kas labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį soc. Reklamoje?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        14. Kaip manote, ar dovanos iš įmonių yra sėkminga reklama?

        15. Kokia popierinė reklama, Jūsų nuomone, efektyviausia?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          16. Kaip dažnai reklamoje reklamuotą produktą norite pirkti parduotuvėje vien tik dėl to, kad Jums patiko reklama ir nepaisant to, kad nežinote, ar jis iš tiesų yra kokybiškas

          17. Ar pašto dėžutėje radę reklaminę skrajutę ar reklaminį leidinį ją perskaitote?

          18. YouTube platformoje žiūrint video staiga atsiranda reklaminio turinio vaizdo įrašas. Kaip pasielgsite?

          19. Ar naudojate išplaukiančios reklamos blokatorius interneto naršyklėse?

          20. Kaip vertinate reklamos kiekį interneto platybėse

          Susikurti savo anketą