Useralgimatas 10
Results12
Vieša
Pranešti

Reklamos ir informacijos priemonių efektyvumas pasirenkant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte

Anketos tikslas sužinoti; 1.Kokiomi informacijos priemonėmis vartotojai naudojasi pasirinkdami apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 2.Kokios reklamos ir informacijos priemonės efektyviausiai veikia vartotojus pasirenkant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 3.Kokios reklamos ir informacijos priemonės labiausiai įtakoja skirtingas vartotojų grupes pasirenkant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 4.Kokios reklamos ir informacijos priemones nėra išnaudojamos reklamuojant apgyvendinimo paslaugas Palangos kurorte. 5.Kas įtakoja informacijos šaltinio pasirinkimą ieškant apgyvendinimo paslaugų Palangos kurorte.
1. Kaip dažnai poilsiaujate Palangoje?
2. Už kokia kainą renkatės apgyvendinimo paslaugas?
3. Ar vykdamas poilsiauti į Palangą ieškote informacijos apie apgyvendinimo paslaugas iš anksto?
4. Ar vykdamas poilsiauti į Palangą apgyvendinimo paslaugas užsisakote iš anksto?
5.Kokiu informaciniu šaltiniu dažniausiai naudojatės rinkdamiesi apgyvendinimo paslaugas Palangoje?
6. Kodėl pasirinkote aukščiau paminėtą informacijos šaltinį?
7. Jūsų nuomone geriausia informacija apie apgyvendinimo paslaugas Palangoje:
8. Jūsų amžius
9. Jūsų išsilavinimas
10. Jūsų socialinė padėtis
11. Jūsų mėnesinės pajamos
12. Jūsų gyvenamoji vieta

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis
Nuimti filtrą
Atfiltruotas rezultatų kiekis:

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų01050
Atsakymų012

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »