Privataus prekės ženklo įtraukimas į Lietuvos maisto papildų rinką

Mielas respondente,

Esu Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) IV k farmacijos studentė, Agnė Balsytė. Rengiu magistrinį darbą tema „Privataus prekės ženklo įtraukimas į Lietuvos maisto papildų rinką“. Prašau Jūsų pagalbos užpildant klausimyną.  Anketa yra anoniminė, o gauti rezultatai bus naudojami apibendrinti ir tik tyrimo tikslais.

 

Prašau pasirinkti Jūsų nuomonei artimiausią atsakymą ir jį pažymėti.

 

 

Iš anksto dėkoju už nuoširdžius atsakymus.

 

 

Iš pradžių susipažinkite, kas yra privatus prekės ženklas, o kas nacionalinis (gamintojo):

 Privatus prekės ženklas (PPŽ) - prekės, kurios parduodamos prekybos tinklo- pardavėjo vardu (jas galima įsigyti pas išskirtinai vieną platintoją (mažmenininką, tik jo parduotuvių tinkle)). Tai gali būti ar originalus pardavėjo pavadinimas, ar išskirtinis jo sukurtas prekės ženklas. 

Pvz.: IKI - „IKI Gourmet “  Eurovaistinės – „Live well“ produkcija

BENU vaistinės produkcija      

                                                                 

Nacionalinis prekės ženklas – dar vadinamas gamintojo prekės ženklu. Tai visiem gerai žinomi, populiarūs gamintojo ženklai, kurių galima rasti kiekvienoje parduotuvėje. Pvz.: „Apple“, „Coca-cola“, „Aconitum“ ,kosmetika “Rasa“  ir t.t

1. Jūsų lytis:

2. Vaistinės nuosavo ženklo maisto papildą įsigyju:

3. Planuoju įsigyti privačių prekės ženklų maisto papildų :

4. Norą ir toliau rinktis produktą lėmė (galimi keli atsakymų variantai):

5. Į kiekvieną klausimą pasirinkite Jums tinkamiausia teiginį ir jį pažymėkite (jei teiginys Jums visiškai netinka- nieko nežymėkite):

6. Jei ateinate į vaistinę žinodamas, kad norite įsigyti nacionalinio prekės ženklo maisto papildą, bet vaistininkas rekomenduoja vaistinės nuosavu prekės ženklu pažymėtą maisto papildą, kuris turi tokias pat savybes. Kurį galiausiai pasirinksite:

7. Įvertinkite maisto papildų produktų kokybę Lietuvoje:

8. Įvertinkite, veiksnių svarbą renkantis privataus prekės ženklo maisto papildą:

9. Prie kokios kategorijos pirkėjų save priskirtumėte?

10. Kokiai amžiaus grupei save priskiriate:

11. Jūsų šeimyninė padėtis:

12. Išsilavinimas:

13. Jūsų pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą