Privataus prekės ženklo įtraukimas į Lietuvos maisto papildų rinką
Mielas respondente,
Esu Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) IV k farmacijos studentė, Agnė Balsytė. Rengiu magistrinį darbą tema „Privataus prekės ženklo įtraukimas į Lietuvos maisto papildų rinką“. Prašau Jūsų pagalbos užpildant klausimyną. Anketa yra anoniminė, o gauti rezultatai bus naudojami apibendrinti ir tik tyrimo tikslais.
Prašau pasirinkti Jūsų nuomonei artimiausią atsakymą ir jį pažymėti.
Iš anksto dėkoju už nuoširdžius atsakymus.
Iš pradžių susipažinkite, kas yra privatus prekės ženklas, o kas nacionalinis (gamintojo):
Privatus prekės ženklas (PPŽ) - prekės, kurios parduodamos prekybos tinklo- pardavėjo vardu (jas galima įsigyti pas išskirtinai vieną platintoją (mažmenininką, tik jo parduotuvių tinkle)). Tai gali būti ar originalus pardavėjo pavadinimas, ar išskirtinis jo sukurtas prekės ženklas.
Pvz.: IKI - „IKI Gourmet “ Eurovaistinės – „Live well“ produkcija
BENU vaistinės produkcija
Nacionalinis prekės ženklas – dar vadinamas gamintojo prekės ženklu. Tai visiem gerai žinomi, populiarūs gamintojo ženklai, kurių galima rasti kiekvienoje parduotuvėje. Pvz.: „Apple“, „Coca-cola“, „Aconitum“ ,kosmetika “Rasa“ ir t.t