Prekių išdėstymo ir priežiūros (merchandising‘o) daroma įtaka klientų neplanuotam pirkimui
1. Kokiu paros metu tenka dažniausiai pirkti kasdieninio būtinumo prekes prekybos centruose darbo dienomis?
2. Kiek vidutiniškai planuojate skirti laiko apsipirkimui?
3. Ar dažniausiai esate iš anksto suplanavę reikiamų pirkinių sąrašą?
4. Ar sutinkate su teiginiu, jog prekybos centre dažniausiai praleidžiate daugiau laiko, nei buvote planavę?
Kitas variantas
is dalies sutinku
5. Kaip manote, kodėl prekybos centre užtrunkate ilgiau nei planavote? (galimi keli atsakymų varianta)
Kitas variantas
Aš užtrunku tiek kiek esu suplanavusi
6. Ar dažnai įsigyjate neplanuotų pirkti prekių?
7. Kiek neplanuotų prekių dažniausiai parsinešate namo?
8. Kaip manote, kodėl įsigyjate neplanuotų prekių? (galimi keli atsakymų variantai)
Kitas variantas
nes pamatau tai, ką buvau pamiršus galinti nusipirkti.
pamaciau ir uzsimaniau
Del iprocio
pamačius prekę ateina mintis, kur ją būtų galima panaudoti
Nuolaidos
9. Ar sutinkate su teiginiu, kad kuo daugiau laiko praleidžiate prekybos centre, tuo didesnės yra Jūsų pirkimo apimtys (perkate daugiau)?
Kitas variantas
Jeigu tiksliai zinai ko reikia, tuomet gali ir 4h vaikscioti po maxima, bet nenusipirkti daugiau nieko nei buvai suplanaves :)
10. Kiek laiko svarstote, rinkdamiesi prekę iš visos prekių kategorijos? (pavyzdžiui kavą ar arbatą).
11. Iš kelių konkuruojančių prekių (alternatyvų, skirtingų gamintojų) dažniausiai renkatės, pavyzdžiui kavą? (Jacobs, Edusho, Merrild, Tchibo, Paulig, kt).
12. Kas labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti konkrečią prekę? (galimi keli atsakymų variantai)
Kitas variantas
Prekės reikalingumas, produktyvumas ir pan.
sudetis
13. Kiek laiko vidutiniškai tenka praleisti eilėse prie kasų?
14. Išvardinkite prašau kiek galima daugiau prekių, kurias prisimenate lentynose prie kasų, į kurias atkreipiate dėmesį laukiant eilėje?