Prekių išdėstymo ir priežiūros (merchandising‘o) daroma įtaka klientų neplanuotam pirkimui

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiu paros metu tenka dažniausiai pirkti kasdieninio būtinumo prekes prekybos centruose darbo dienomis?

2. Kiek vidutiniškai planuojate skirti laiko apsipirkimui?

3. Ar dažniausiai esate iš anksto suplanavę reikiamų pirkinių sąrašą?

4. Ar sutinkate su teiginiu, jog prekybos centre dažniausiai praleidžiate daugiau laiko, nei buvote planavę?

5. Kaip manote, kodėl prekybos centre užtrunkate ilgiau nei planavote? (galimi keli atsakymų varianta)

6. Ar dažnai įsigyjate neplanuotų pirkti prekių?

7. Kiek neplanuotų prekių dažniausiai parsinešate namo?

8. Kaip manote, kodėl įsigyjate neplanuotų prekių? (galimi keli atsakymų variantai)

9. Ar sutinkate su teiginiu, kad kuo daugiau laiko praleidžiate prekybos centre, tuo didesnės yra Jūsų pirkimo apimtys (perkate daugiau)?

10. Kiek laiko svarstote, rinkdamiesi prekę iš visos prekių kategorijos? (pavyzdžiui kavą ar arbatą).

11. Iš kelių konkuruojančių prekių (alternatyvų, skirtingų gamintojų) dažniausiai renkatės, pavyzdžiui kavą? (Jacobs, Edusho, Merrild, Tchibo, Paulig, kt).

12. Kas labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti konkrečią prekę? (galimi keli atsakymų variantai)

13. Kiek laiko vidutiniškai tenka praleisti eilėse prie kasų?

14. Išvardinkite prašau kiek galima daugiau prekių, kurias prisimenate lentynose prie kasų, į kurias atkreipiate dėmesį laukiant eilėje? ✪

15. Kaip dažnai įsigyjate šių prekių, esančių prie kasų?

16. Ar prieš įsigydami šias prekes, Jūs jau būnate suplanavę jas pirkti?

17. Jei nusipirkote šias prekes spontaniškai, kokie veiksniai labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti jas? ✪

18. Jūsų lytis

19. Jusų amžius

20. Jūsų pajamos: