Useraslawinska93
Results110
Vieša
Pranešti

PREKĖS ŽENKLŲ KOMUNIKACIJA PANDEMIJOS METU

Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakulteto studentė rašo magistro darbą tema „Prekės ženklų komunikacija Lietuvoje Covid-19 krizės metu“. Šios anketos tikslas - išanalizuoti vartotojų nuomonę, kaip pasikeitė prekės ženklų komunikacija paskelbus pandemiją. Anketa yra anoniminė, bei gauti duomenys bus panaudoti tik šiame darbe.

Prašau, pažymėti Jums priimtiniausius atsakymų variantus. Dėkoju, už bendradarbiavimą.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar Covid-19 krizė Jus paveikė?
2. Kaip COVID-19 krizė jus paveikė?
Jei krizė nepaveikė, šį klausimą praleiskite.
TaipIš dalies taipIš dalies neNe
Netekau pajamų arba jos sumažėjo
Netekau darbo
Nebegaliu keliauti į užsienį
Nebegaliu laisvai susitikti su draugais, vaikščioti po parduotuves
Neramina pakilusios kainos
Dėl Covid-19 nejaučiu jokių pasikeitimų, kaip gyvenau taip ir gyvenu toliau
3. Kaip Jūsų elgesys karantino metu pasikeitė?
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Pradėjau daugiau būti namuose, leisti laiką su šeima
Pradėjau retinti keliones į parduotuvę
Prekes pradėjau užsisakinėti internetu
Lankausi tik tuose parduotuvėse, kuriose saugu
Dažniau renkuosi tuos paslaugų/prekių tiekėjus, kurie padeda kovoti su pandemija
Sumažinau apsilankymus sporto klubuose, teatruose, užklasinėje veikloje ir pan.
Karantinas man nė motais
4. Ar po karantino Jūsų įpročiai, susiformavę karantino metu, išliko?
TaipIš dalies taipIš dalies neNe
Pripratau prie elektroninių parduotuvių
Pripratau rečiau eiti į fizinę parduotuvę
Atrasti nauji prekių ženklai ir toliau vartojami
Pripratau sportuoti namuose
Po karantino iš karto grįžau į buvusį gyvenimo ritmą
5. Ar pastebėjote prekės ženklų komunikacijos pokyčius, pandemijos metu?
6. Kokius pastebėjote prekės ženklų komunikacijos pokyčius krizės metu?
Jei nepastebėjote pokyčių, šį klausimą praleiskite.
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Įvairūs prekių ženklai skatina likti namuose
Įvairūs prekės ženklai skatina gyventi atsakingiau
Įvairūs prekės ženklai siūlo alternatyvias paslaugas
Prekės ženklai pradėjo skelbti akcijas produktams/paslaugoms
Prekės ženklai sutrumpino darbo laiką
Prekės ženklai veiklą pradėjo vykdyti nuotoliniu būdu
Prekės ženklai pardėjo raginti atsiskaityti banko kortele ir vengti grynųjų pinigų
Įvairūs prekės ženklai pademonstravo socialinę atsakomybę, bendradarbiaujant su sveikatos apsauga bei švietimu
Kai kurie prekės ženklai sumažino reklamą soc. tinkluose
7. Kuriais kanalais pastebite tam tikrų prekės ženklų pakitusią komunikaciją pandemijos metu?
8. Jūsų nuomone, kurių sektorių organizacijos komunikavo aktyviausiai?
Visai nekomunikavoNekomunikavoNei taip nei neKomunikavoItin komunikavo
Maisto prekių parduotuvės
Bankai
Telekomunikacijos
Turizmas
Sporto klubai
Vaistinės
9. Ar prekės ženklai informavo, kokiais būdais bus teikiamos paslaugos, kokių pokyčių galite sulaukti jų veikloje, kuomet paskelbtas karantinas?
10. Kokius sėkmingos prekių ženklų komunikacijos pavyzdžius galėtumėte įvardinti?
11. Kiek Jums metų?
12. Jūsų lytis:
13. Jūsų socialinė padėtis?
14. Koks Jūsų išsilavinimas?