Pramogų startuolio marketingo sprendimų vertinimas iš tikslinių vartotojų pusės

Sveiki,

Esu Ieva Spūdytė, KTU verslo ir antreprenerystės studijų programos IV kurso studentė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą apie pramogų startuolio marketingo veiksmus ir šia apklausa noriu sužinoti tiklsinio verslo vartotojo - jaunų tėvų - nuomonę apie startuolio priimtus marketingo sprendimus. Tai padės įvertinti, kokias klaidas marketingo srityje daro ne tik šis startuolis, bet ir kiti, taip pat bus išgirsta ir respondentų nuomonė.

Anketa neaktyvi

Kiek vaikų turite?

Ar per paskutinius vienerius metus esate nuomavęsis pripučiamą batutą?

Kiek metų Jūsų vaikui/-ams?

Ar nuomojantis pripučiamą batutą Jums yra svarbu, kokias dar paslaugas įmonė teikia?

Įvertinkite, kaip Jums patinka šios papildomos pripučiamus batutus nuomojančios įmonės teikiamos paslaugos

Ar sutiktumėte mokėti daugiau už pripučiamų batutų nuomą, jeigu į kainą būtų įtraukiamos ankstesniame klausime išvardintos paslaugos?

Ar Jums patiktų, kad pripučiamo batuto nuomos kaina būtų lanksti? Pvz.: nuomos kaina už 1 parą - 80 Eur, o už 2 - 140 Eur?

Koks būdas gauti pripučiamo batuto nuomos paslaugą Jums yra priimtinas? (galima žymėti daugiau nei vieną atsakymą)

Koks būdas gauti pripučiamo batuto nuomos paslaugą Jums yra priimtinas? (galima žymėti daugiau nei vieną atsakymą)

Koks nuotolinio užsakymo būdas Jums priimtinesnis?

Kur norėtumėte matyti informaciją apie pripučiamus batutus? (Nuotraukas, video, reklamas, specialius pasiūlymus)

Ar Jums patiktų galimybė laimėti pripučiamo batuto nuomą internetinėje erdvėje rengiamuose konkursuose?

Kas Jums yra svarbu gaunant pripučiamų batutų nuomos paslaugas?

Ar gavę jus tenkinančią paslaugą įmonę rekomenduotumėte pažįstamiems?

Įvardinkite vieną aspektą, kuris galutinai nulemtų Jūsų apsisprendimą nuomotis pripučiamą batutą:

    …Daugiau…
    Susikurti savo anketą